کد خبر : 94434
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1402- 04: 16

استاندار گیلان تاکید کرد

شهیدان انصاری و نورانی؛ سند جنایات منافقین علیه ملت ایران

شهیدان انصاری و نورانی؛ سند جنایات منافقین علیه ملت ایران

استاندار گیلان منافقین را یکی از مدعیان آزادی و انسانیت دانست و افزود: شهادت شهید انصاری، سند جنایات منافقین علیه ملت ایران است که در برهه‌های مختلف باعث ترور نخبگان این مرز و بوم شدند.

به گزارش گیلانستان، محل شهادت شهید علی انصاری، تنها استاندار شهید کشور و شهید علیرضا نورانی، معاون عمرانی وی در خیابان لاکانی رشت صبح امروز با حضور استاندار گیلان و خانواده این شهیدان گرانقدر و شماری از مسئولان استانی گلباران شد.

 

اسدالله عباسی، نماینده عالی دولت در گیلان در این مراسم، شهدا را عامل استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: شهدایی همچون شهید انصاری و نورانی در راه اعتلای انقلاب و نظام و کشور و مردم جان ‌خود را فدا کردند.

 

وی با اشاره به وفاداری خانواده های شهدا به راه این عزیزان و تلاش برای انتقال پیام و آرمان شهدای انقلاب اسلامی، گفت: همسر شهید انصاری نیز زینب گونه پیام این شهید را به نسل جدید منتقل کرده است.

 

استاندار گیلان منافقین را یکی از مدعیان آزادی و انسانیت دانست و افزود: شهادت شهید انصاری، سند جنایات منافقین علیه ملت ایران است که در برهه‌های مختلف باعث ترور نخبگان این مرز و بوم شدند.

 

عباسی با اشاره به ویژگی‌های شهیدان انصاری و نورانی، گفت: کمال، انسانیت، توسل به پروردگار، ولایتمداری و اطاعت محض از ولایت از جمله ویژگی‌های بارز شهیدان انصاری و نورانی است.

 

وی مردمی بودن، خلوص، عملکرد جهادی و ولایتمداری را از مهمترین ویژگی‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی دانست و متذکر شد: دشمن همواره سعی در نابودی کشور دارد، اما به برکت خون شهدا همه توطئه ها خنثی شده است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه شهید انصاری برای عمران و آبادانی و توسعه کشور از آمریکا به ایران بازگشت، تصریح کرد: منافقین که اکنون توسط کشور آلبانی و کشورهای اروپایی بیرون رانده شده اند، در آن زمان با شناسایی چهره‌های تاثیرگذار انقلاب به ویژه در اوایل دهه ۶۰ بسیاری از این افراد را ناجوانمردانه ترور کردند تا مانع از توسعه کشور شوند.

 

وی با تاکید بر لزوم سرلوحه قرار دادن ویژگی‌های مدیران در تراز انقلاب اسلامی برای کارگزاران، بیان کرد: تمامی کارگزاران انقلاب اسلامی باید مدیران اوایل انقلاب مانند شهید رجایی، باهنر، بهشتی، انصاری و نورانی را سرلوحه امور خود قرار داده و به طور جهادی برای حل مشکلات کشور تلاش کنند.

 

حمیده دانش کاظمی، همسر شهید انصاری نیز در این مراسم با بیان اینکه این شهید بزرگوار نماد بارز خانواده دوستی و مدیر در تراز انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: شهید علی انصاری در تمامی امور پروردگار و اهل بیت(ع) را در نظر گرفته و از هیچ تلاشی برای کمک به مردم در حوزه‌های مختلف دریغ نمی کرد.

 

وی کمک به ایتام و نیازمندان را یکی از ویژگی‌های بارز شهید انصاری دانست و گفت: این شهید گرانقدر در ایام مختلف سال به ایتام و نیازمندان کمک کرده و همواره در تلاش برای خوشحالی مردم از هر قشری بود.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار