کد خبر : 38633
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تیر 1398- 15: 17

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان:

طرح توسعه کتابخانه عمومی مرکز شرق گیلان به پایان رسید

طرح توسعه کتابخانه عمومی مرکز شرق گیلان به پایان رسید

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان از بهره‌برداری از طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر لاهیجان در شرق گیلان خبر داد.

به گزارش گیلانستان پریسا کرمی امروز در چهارمین نشست ارزیابی کتابخانه‌های عمومی شهرستان لاهیجان اظهار داشت: از زحمات تمامی کتاب‌داران کتابخانه‌های عمومی شهرستان لاهیجان به‌جهت فراهم کردن شرایط مطلوب برای گسترش مطالعه در این شهرستان قدردانی می‌کنم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان کتابخانه‌ها را مکانی برای حضور همه مردم جهت مطالعه و ارتقاء دانش دانست و تصریح کرد: کتابداران همواره در جهت رفع نیازهای مطالعاتی مراجعه‌کنندگان خود کشیده‌اند و از آنان به خوبی میزبانی می‌کنند.

وی لاهیجان را شهر کتابخوان‌ها نامید و با اشاره به علمای این شهرستان بیان کرد: شهرستان لاهیجان در زمینه تامین فضای مطالعاتی جزء آن دسته از شهرستان‌های گیلان است که از وضعیت خوبی برخوردار هستند اما ساخت یک کتابخانه عمومی در شهر لاهیجان برای پاسخ به نیاز مطالعاتی مردم ضروری است.

کرمی با اشاره به طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر شهرستان لاهیجان افزود: طرح توسعه این کتابخانه در ۲ طبقه شامل سالن‌های مطالعه مجزا ویژه بانوان و آقایان، بخش مخزن کتاب و بخش مطالعه ویژه با همکاری بنیاد علمی آموزشی قلمچی، شهرداری لاهیجان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان تمام است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان ابراز داشت: قرار است طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر شهرستان لاهیجان همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) در روز پنجشنبه(۱۳ تیرماه) با حضور مسئولان استانی و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به بهره‌برداری برسد.

به گزارش تسنیم، مراسم بهره‌برداری از طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر لاهیجان، ساعت۹ صبح روز پنجشنبه(۱۳تیرماه) و با تقدیر از چند خیر کتابخانه‌ساز گیلان در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهید باهنر لاهیجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار