کد خبر : 88616
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اسفند 1401- 23: 17

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان:

طرح «کتابخانه‌ گردی» در گیلان برگزار می شود

طرح «کتابخانه‌ گردی» در گیلان برگزار می شود

تقوی از اجرای طرح «کتابخانه‌ گردی» در کتابخانه‌های منتخب استان گیلان در آستانه نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی خبرداد.

به گزارش گیلانستان، یاسر تقوی – مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان- امروز(یک‌شنبه، ۱۴ اسفند) در نشست با اصحاب رسانه استان با اشاره به فرا رسیدن نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: در این راستا طرح «کتابخانه‌گردی» در کتابخانه مرکزی رشت و ۳۶ باب کتابخانه منتخب گیلان برگزار می‌شود.

 

 

 

وی با بیان اینکه این طرح به مدت دو روز و طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند اجرا می‌شود افزود: همچنین به دلیل تقارن این روز با روز درختکاری، با همکاری ادارات‌کل میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی، آستان قدرس رضوی و شهرداری‌ها، نهال در کتابخانه‌های عمومی استان کاشته می‌شود.

 

 

 

تقوی به اجرای طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» پرداخت و بیان کرد: این طرح راهی مفید برای  افزایش سرانه مطالعه در استان است. در واقع اهدای کتاب، تقویت و غنی‌سازی حوزه کتاب و تشویق خانواده‌ها به مطالعه و کتابخوانی است که زمینه ساز توسعه و اعتلای فرهنگی جامعه می‌شود.

 

 

 

به گفته وی، برگزاری نشست مطالبه‌گری فرهنگی، برپایی نمایشگاه صنایع فرهنگی و کسب‌ و کارهای محلی، اجرا و همخوانی سرود با موضوع کتاب از دیگر برنامه‌های اجرایی برای بزرگداشت سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در استان گیلان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار