کد خبر : 101551
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1402- 47: 22

آیت‌الله فلاحتی:

عده‌ای سعی دارند فضای سیاسی گیلان را غبارآلود نشان دهند/ مدیران به صورت جهادی فعالیت می‌کنند

عده‌ای سعی دارند فضای سیاسی گیلان را غبارآلود نشان دهند/ مدیران به صورت جهادی فعالیت می‌کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هیچ دولتی به مانند دولت سیزدهم راهبردش بسیجی، جهادی و انقلابی نبوده است، گفت: برخی‌ها سعی دارند فضای سیاسی گیلان را فضایی غبارآلود نشان دهند در حالی که مدیران در گیلان به طور جهادی در حال فعالیت بوده و در حال حل مشکلاتند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان ظهر امروز در دهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان گیلان در سالن شهدای ناجا رشت با بیان اینکه بسیجیان دلداده امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و اسلام هستند، اظهار کرد: فلسفه بسیج فسلفه‌ای جهادی و عمل در راه خدا است که این چیزی جز دلدادگی به اسلام، خدا، ائمه اطهار (ع) و امامین انقلاب نیست.

 

وی با اشاره به دلیل وجود بسیج به عرصه‌های مختلف در کشور گفت: بسیج اگر در حوزه اقتصاد ورود می‌کند هدفش تنها حفظ کردن مردم در مسیر انقلاب و اسلام بوده و اغلب موفق بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان، فطرت مردم ایران را فطرتی دیندار دانست و بیان کرد: هدف مهم شجره طیبه صالحین، حوزه‌های علمیه و بسیج نگهداری مردم در مسیر انقلاب و عرضه تمدن اسلامی به سراسر جهان است.

 

فلاحتی با بیان اینکه فطرت مردم ایران فطرتی دیندار است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی از مواهب بزرگ الهی بر جامعه بشری است زیرا طاغوتیان و مستکبرین همواره احساس غرور و مستضعفین احساس ضعف می‌کردند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی تمامی برنامه‌های دشمن شکست خورده و ملت‌های آزادی‌خواه جهان علیه ظلم و ستم به پا خواستند.

 

وی با تأکید بر اینکه اقدامات بسیج باید به تمدن‌سازی اسلامی ختم شود، افزود: بسیج باید جامعه را در عرصه اقتصاد، سلامت، علم، فرهنگ و اجتماعی سلامت و ایمن نگه دارد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ایجاد نا امیدی در جامعه یک آفت برای جامعه است، گفت: بسیج و بسیجیان از تزریق نا امیدی در جامعه به شدت پرهیز کنند و با اقدامات خود امید در کشور را بیفزایند که تاکنون اینگونه نیز بوده است.

 

فلاحتی، با اشاره به اینکه هیچ دولتی به مانند دولت سیزدهم راهبردش بسیجی، جهادی و انقلابی نبوده است، بیان کرد: برخی‌ها سعی دارند فضای سیاسی گیلان را فضایی غبارآلود نشان دهند در حالی که اینگونه نبوده و مدیران در گیلان به طور جهادی در حال فعالیت بوده و در حال حل مشکلات استان در حوزه‌های مختلف هستند.

 

وی با تأکید بر لزوم توجه به انجام فرضیه امر به معروف و نهی از منکر توسط بسیجیان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر فرضیه الهی بوده و ما مأمور به انجام این فریضه هستیم، از این رو تمامی آحاد جامعه اگر در سالیان گذشته به این فرضیه عمل می‌کردند چنین مشکلاتی در کشور به وجود نمی‌آمد لذا بسیج باید امر به معروف و نهی از منکر را به خوبی در جامعه اجرایی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار