کد خبر : 36100
تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398- 57: 16

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

عرضه بالغ بر هزار عنوان کتاب از ناشران گیلانی در نمایشگاه بین المللی کتاب

عرضه بالغ بر هزار عنوان کتاب از ناشران گیلانی در نمایشگاه بین المللی کتاب

ابراهیمیان از حضور ۱۲ ناشر گیلانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: بالغ بر هزار عنوان کتاب از ناشران گیلانی در این نمایشگاه عرضه شده است.

به گزارش گیلانستان « حسین ابراهیمیان» با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور سه هزار و ۲۰۰ ناشر و بالغ بر ۴۳۰ هزار کتاب آغاز شد.

 

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به سهم استان گیلان در این نمایشگاه افزود: ۱۲ ناشر گیلانی به‌همراه شرکت تعاونی ناشران گیلان در این نمایشگاه حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه بیش از هزار عنوان کتاب از ناشران گیلانی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب به‌ نمایش گذاشته شده است تصریح کرد: انتشارات ایلیا، کتاب مبین، دهسرا، بلور، سالیان، حق شناس، گچ از جمله انتشارات گیلانی حاضر در نمایشگاه هستند.

 

ابراهیمیان با اشاره به عدم برگزاری روز گیلان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: هر سال پنج استان می‌توانند در این رویداد فرهنگی بین‌المللی، روزی را به نام استان خود رقم زده و برنامه‌هایی فرهنگی در نمایشگاه پایتخت اجرا کنند.

 

وی تاکید کرد: گیلان پنج سال متوالی برگزار کننده روز گیلان و نشست مفاخر، اجرای نمایش، شعرخوانی و معرفی آئین‌های استان در قالب برنامه‌های فرهنگی در نمایشگاه کتاب پایتخت بود که از سهمیه خود استفاده کرده و امسال فقط حضور ناشران را در نمایشگاه دارد.

 

گفتنی است، سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز چهارشنبه(۴ اردیبهشت) به مدت ۱۰ روز در تهران افتتاح شد که در این نمایشگاه سه هزار و ٢٠٠ ناشر با حدود ٤٣٧ هزار کتاب حضور دارند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار