کد خبر : 88573
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اسفند 1401- 57: 10

استاندار گیلان:

علمی کردن تولید و اشتغال به اقتصاد دانش بنیان منجر می شود

علمی کردن تولید و اشتغال به اقتصاد دانش بنیان منجر می شود

استاندار گیلان با تاکید بر توجه ویژه به مقوله تولید دانش بنیان گفت: علمی کردن تولید و اشتغال به اقتصاد دانش بنیان و رونق اقتصادی منجر می‌شود.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی صبح یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان گیلان اظهار کرد: توجه به اشتغال و تولید از برنامه‌های راهبردی دولت دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف است.

 

وی با تاکید بر بسترسازی مسیر تولید و اشتغال، افزود: اشتغال پایدار از محور سرمایه‌گذاری هدفمند در این بخش می‌گذرد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف باید به تولید و اشتغال بیانجامد، گفت: اشتغال و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف باید مورد راستی آزمایی قرار گیرد.

 

عباسی با تاکید بر ایجاد بازارچه فروش صنایع دستی در گیلان، بیان کرد: تولیدات بومی، صنایع دستی و محصولات استان گیلان باید در قالب نمایشگاه یکپارچه و منسجم مورد عرصه قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر تشکیل کارگروه ایجاد بازارچه‌های تولیدات صنایع دستی و محصولات گیلان، افزود: بخش عظیمی از اقتصاد و اشتغال گیلان متأثر از فروش محصولات و تولیدات استان است.

 

استاندار گیلان با تاکید بر توجه ویژه به مقوله تولید دانش بنیان، بیان کرد: علمی کردن تولید و اشتغال به اقتصاد دانش بنیان و رونق اقتصادی منجر می‌شود.

 

عباسی با اشاره به احیای واحدهای تولید راکد در گیلان، اضافه کرد: دولت سیزدهم در احیای واحدهای تولیدی راکد و پروژه‌های نیمه تمام مصمم است و این مهم در گیلان به شکل جدی پیگیری می‌شود.

 

وی با اشاره به هدفگذاری درست و اثربخش تسهیلات بانکی در بخش تولید، افزود: تسهیلات اشتغالزایی در گیلان باید به هدف بخورد و نظارت در روند چگونگی عملکرد واحدهای صنعتی و تولیدی مورد تاکید است.

 

استاندار گیلان با تاکید بر حمایت از فرصت‌های اشتغال و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: گره گشایی مسیر تولید و اشتغال باید سر لوحه کار همه مدیران و دستگاه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار