کد خبر : 71475
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400- 35: 17

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

عملکرد ضعیف ورزش و جوانان گیلان در اشتغال زایی

عملکرد ضعیف ورزش و جوانان گیلان در اشتغال زایی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به تحقق ۲۰ درصدی ثبت عملکرد اشتغال امسال دستگاه ها، گفت: ورزش و جوانان گیلان در زمینه اشتغال زایی عملکرد ضعیفی داشته است.

به گزارش گیلانستان، عباس علیزاده پیش از ظهر چهارشنبه در کارگروه اشتغال استان گیلان با اشاره به تحقق ۲۹ درصدی عملکرد دستگاه‌ها در تحقق و ثبت اشتغال امسال، اظهار کرد: میزان تحقق اشتغال معمولاً در نیمه دوم سال بیشتر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه لاهیجان، رضوانشهر و تالش بیشترین میزان تحقق اشتغال را تاکنون داشته‌اند، افزود: رودبار، لنگرود و سیاهکل جز شهرستان‌های با کمترین تحقق اشتغال هستند.

وی با اشاره به وضعیت طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل و تسهیلات روستایی و عشایری به تفکیک دستگاه‌های اجرایی، گفت: سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشتغال سه هزار و ۳۰ نفر بیشترین عملکرد و سازمان ورزش و جوانان استان با ۱۲ طرح و اشتغال آفرینی برای ۶۷ نفر کمترین عملکرد را دارد.

علیزاده جذب تسهیلات تا پایان سال را منوط به پیگیری مؤثر و انتخاب نماینده توسط دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: موفقیت ما در زمینه پرداخت تسهیلات در دوران کرونا به دلیل همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به وضعیت طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل در تسهیلات کرونا، گفت: در حال حاضر ۵۳۲ فقره پرونده تسهیلات کرونایی در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از سه هزار و ۵۶۷ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی پرداخت شده است، تصریح کرد: بیش از ۳۸ هزار ۷۰۰ نفر از این تسهیلات بهره مند شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار