کد خبر : 98405
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402- 34: 11

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

عملیات «طوفان الاقصی» نابودی کامل رژیم صهیونیستی را نوید می دهد

عملیات «طوفان الاقصی» نابودی کامل رژیم صهیونیستی را نوید می دهد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: عملیات پیروزمندانه «طوفان الاقصی» نابودی کامل رژیم صهیونیستی را نوید می دهد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام مجتبی اشجری در گفت‎وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: موفقیت و پیروزی عملیات «طوفان الاقصی» گروه‌های مبارز مقاومت فلسطین، یک بار دیگر سبب افتخار و خوشنودی مسلمانان جهان و شکست هیمنه پوشالی استکبار جهانی شده است.

 

وی با بیان اینکه عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» پاسخی دشمن کوب به جنایات و تحرکات اخیر رژیم نامشروع و دژخیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی بود، افزود: جوانان غیور فلسطینی با تاسی به آموزه‌های دین مبین اسلام و الگو گیری از انقلاب اسلامی ایران و گوش سپردن به توصیه‌های ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای با صلابت و اقتدار کامل در برابر رژیم تا بن دندان مسلح غاصب قدس و حامیان استکباری آن ایستاده‌اند.

 

حجت الاسلام اشجری به سال‌ها رنج و درد ملت مظلوم فلسطین اشاره کرد و ادامه داد: فلسطینیان و گروه‌های مبارز آنان به این باور رسیده‌اند که مقاومت و ایستادگی تنها راه‌حل مساله فلسطین است و فقط با اتکا به نیروی ایمان و تکیه بر توان جوانان انقلابی و برومند خود می‌توانند استکبار جهانی را شکست دهند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر «رژیم غاصب، رفتنی است»، گفت: عملیات پیروزمندانه و افتخارآفرین «طوفان الاقصی» محو و نابودی کامل غده چرکین و سرطانی رژیم صهیونیستی را نوید می‌دهد و به یاری خداوند به زودی فلسطین عزیز به دست گروه‌های مقاومت و جوانان فلسطینی آزاد می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ملت سرافراز و عزتمند ایران اسلامی همچون همیشه حامی و پشتیبان ملت مسلمان و آزاده فلسطین است، تصریح کرد: این روزها شاهد برگزاری جشن‌های مردمی در نقاط مختلف میهن اسلامی هستیم که نشانه خوشحالی و شکرگزاری مردم مسلمان ایران از پیروزی جبهه مقاومت و شکست جنایتکاران صهیونیستی و اردوگاه استکبار است.

 

حجت الاسلام اشجری هرگونه تعرض و تعدی به مردم مظلوم غزه را محکوم کرد و گفت: رژیم نامشروع و خودکامه صهیونیستی نمی‌تواند با حملات وحشیانه و ددمنشانه به مردم فلسطین و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان، شکست مفتضحانه خود را از رزمندگان فلسطینی کم رنگ کرده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی بر باد رفته خود را احیا کند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هرگونه عمل تلافی‌جویانه، محاصره و فشار علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین را محکوم به شکست دانست و اضافه کرد: اینگونه اقدامات که در سایه حمایت‌های شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار رخ می‌دهد نه تنها هیچ خللی در اراده و عزم رزمندگان اسلام ایجاد نخواهد کرد بلکه سبب برانگیختن بیشتر خشم مسلمانان جهان و آزادی‌خواهان دنیا خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار