کد خبر : 35579
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 فروردین 1398- 21: 17

فراخوان برگزاری تظاهرات اعلام حمایت و همدلی مردم با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گیلان

فراخوان برگزاری تظاهرات اعلام حمایت و همدلی مردم با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گیلان

تظاهرات اعلام حمایت و همدلی مردم ایران با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه ۲۳ فروردین در سراسر استان گیلان برگزار خواهد شد. تظاهرات اعلام حمایت و همدلی مردم ایران با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت اقدام خصمانه و ننگین سردمداران رژیم آمریکا مبنی بر قراردادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی هم‌زمان با […]

به گزارش گیلانستان تظاهرات اعلام حمایت و همدلی مردم ایران با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه ۲۳ فروردین در سراسر استان گیلان برگزار خواهد شد.

تظاهرات اعلام حمایت و همدلی مردم ایران با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت اقدام خصمانه و ننگین سردمداران رژیم آمریکا مبنی بر قراردادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی هم‌زمان با سراسر کشور پس از اقامۀ نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ۲۳ فروردین در سراسر استان گیلان برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از عموم مردم غیور و همیشه در صحنۀ استان دعوت می‌نماید تا با حضور گسترده و پرشور خود در تظاهرات روز جمعه، اوج نفرت و انزجار قلبی خویش نسبت به شرارت‌های شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار، صهیونیسم بین‌الملل و حامیان استکباری آنان به‌ویژه محکومیت اقدام سخیف و نابخردانۀ قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی توسط رئیس جمهور احمق و جنایتکار آمریکا را به نمایش بگذارند.

این تظاهرات پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ۲۳ فروردین در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان و در شهر رشت از میدان مصلی به‌سوی میدان فرهنگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گیل شورا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار