کد خبر : 105195
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402- 11: 20

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان عنوان کرد:

فعالیت روزانه ۱۵ اکیپ تعزیرات حکومتی در گیلان/ انجام ۱۷۷۹ مورد بازرسی

فعالیت روزانه ۱۵ اکیپ تعزیرات حکومتی در گیلان/ انجام ۱۷۷۹ مورد بازرسی

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: روزانه سه اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی در مرکز استان فعال بوده و نظارت و بازرسی در حوزه کالاهای اساسی را انجام می دهد؛ همچنین ۱۲ اکیپ در سطح شهرستان ها فعال هستند.

به گزارش گیلانستان، مرتضی امینی امروز، ۲۸ اسفندماه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان گیلان تحت عنوان «ضیافت» از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده است، اظهار کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: روزانه سه اکیپ گشت مشترک در مرکز استان فعال بوده و نظارت و بازرسی در حوزه کالاهای اساسی را انجام می دهد؛ همچنین ۱۲ اکیپ در سطح شهرستان‌ها فعال هستند.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه با کمک دستگاه های کاشف و ناظر همچون استاندارد و جهاد کشاورزی و صمت و پلیس امنیت اقتصادی تاکنون ۱۷۷۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است، عنوان کرد: از این تعداد بازرسی، ۵۰۵ پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی استان وصول شده است.

 

امینی از محکومیت بیش از ۱۷ میلیارد ریالی این واحدها خبر داد و خاطرنشان کرد: عمده تخلفات مربوط به گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور خرید و تقلب و عدم رعایت بهداشت بوده است.

 

وی یادآور شد: سامانه‌های ۱۲۴ صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم بوده و شکایات را ثبت می کند؛ پس از مراجعه و بازرسی و احراز تخلف، نسبت به تشکیل پرونده اقدام خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار