کد خبر : 50773
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399- 39: 11

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان:

فعالیت ۱۰۶۸ گروه جهادی برای مقابله با کرونا در گیلان

فعالیت ۱۰۶۸ گروه جهادی برای مقابله با کرونا در گیلان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: ۱۰۶۸ گروه جهادی در قالب ۱۳ هزار و ۱۹ نفر برای مقابله با کرونا در استان فعال هستند.

به گزارش گیلانستان ابراهیمی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری اظهار کرد: بسیج سازندگی در راستای رفع محرومیت زدایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان تشکیل شد.

وی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در زمان کرونا تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، گروه های جهادی برای مقابله با این ویروس و کمک به هموطنان پای کار آمدند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه۵۲۵۰ باب مسجد و امکان عمومی و همچنین۱۱ هزار و ۱۰۰ نقطه در استان توسط گروه های جهادی ضدعفونی و گندزدایی شد افزود: ۷۳ هزار بسته اقلام بهداشتی در بین مردم استان توزیع شد.

ابراهیمی با اشاره به فعالیت۴۲۸ کارگاه تولید ماسک و گان بیمارستانی در استان یادآور شد: یک میلیون و ۲۰۴ هزار ماسک و۱۷۸ هزار جفت دستکش توسط گروه های جهادی تولید و توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه با کمک گروه های جهادی ۲۶ هزار بسته معیشتی تا پیش از نیمه شعبان در استان توزیع شد گفت: پس از فرمان رهبری مبنی بر همدلی و مواسات به آسیب دیدگان ناشی از کرونا، قرارگاه مواسات در استان ایجاد شد و تا امروز ۱۰۱ هزار و ۹۵۹ سبد بسته معیشتی در میان آسیب دیدگان و نیازمندان استان توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ادامه داد: بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از کمک های خیرین و گروه های جهادی در قالب تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی در گیلان برای مقابله با ویروس منحوس کرونا جمع آوری و توزیع شد.

به گفته ابراهیمی۱۰۶۸ گروه جهادی در قالب ۱۳ هزار و ۱۹ نفر برای مقابله با کرونا در استان فعال هستند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار