کد خبر : 95896
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402- 10: 20

در نشست خبری شورا و شهردار سنگر مطرح شد؛

لزوم نگاه ویژه مسئولان استان جهت نهضت آسفالت در سنگر/ از معدن شن و ماسه سنگر فایده‌ای به مردم نمی‌رسد

لزوم نگاه ویژه مسئولان استان جهت نهضت آسفالت در سنگر/ از معدن شن و ماسه سنگر فایده‌ای به مردم نمی‌رسد

.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنگر با جمعی از اصحاب رسانه بومی و استانی ظهر امروز(شنبه) در دفتر جلسات شهرداری برگزار شد.

مجید مهروانی شهردار جدید سنگر در این نشست ضمن تبریک هفته خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار کرد: سنگر مردم و مسئولین خوبی دارد و ما امیدواریم با اتحاد و یکدلیِ همه عزیزان ، کوچکترین مشکلات شهر را نیز برطرف کنیم.

 

وی با بیان اینکه نگاه بنده خرد جمعی است خاطرنشان کرد: بنده از روزیکه کار خود را در شهرداری آغاز کردم، به اولین ها و واجبات شهری پرداختم و میبینم با اینکه نظافت شهری ، فضای سبز ، رنگ آمیزی ، نصب المان‌های مناسبتی و… وظیفه ذاتی شهرداری است ولی مردم را بسیار خوشحال می‌کند.

 

مهروانی با تاکید بر اینکه سنگر به نگاه ویژه مسئولان استان جهت آسفالت معابر نیاز دارد، ابراز نمود: این صدای ما را به گوش مسئولان ارشد برسانید که شهرداری سنگر به تنهایی نمی تواند نهضت آسفالت راه بیاندازد بلکه استاندار محترم و نمایندگان عزیز باید همت و کمک کنند.

 

وی با بیان اینکه سنگر شرایط شهرستان شدن را دارد، اضافه کرد: یکی از بزرگترین مشکلات مردم سنگر سیستم فاضلاب شهری است که این هم مربوط به شهرداری نمی شود و این موضوع باعث شده ما در آسفالت کوچه‌های فاقد فاضلاب شهری با مشکل مواجه شویم.

به شورا و شهرداری جهت رفع مشکلات مردم کمک کنید

 

جعفر پورطالمی نائب رئیس شورای اسلامی شهر سنگر نیز در این نشست خبری با تبریک هفته خبرنگار ابراز نمود: خبرنگاران سختی‌های زیادی را در کار خود متحمل می‌شوند و ما قدردان زحمات این قشر فرهیخته هستیم.

 

وی با بیان اینکه نقدهای بسیاری از رسانه ها بجا و درست است، اظهار داشت: اما بعضی نقدها طوری است که روحیه کار و فعالیت را از افراد می‌گیرد.

 

پورطالمی افزود: رفع مشکلات برق، آب و … با اینکه وظیفه ذاتی شورا و شهرداری نیست ولی ما پیگیر حل این مشکلات در سنگر می باشیم.

 

عضو شورای اسلامی شهر سنگر در پایان از مردم، مسئولین و رسانه‌ها خواست که به مجموعه شورا و شهرداری جهت رفع مشکلات موجود کمک کنند.

 

اعضای شورا در جلسات خود کاملا وحدت دارند

 

سهراب یوسفی عضو دیگر شورای اسلامی شهر سنگر نیز ضمن تبریک هفته خبرنگار خاطر‌نشان کرد: در سالهای گذشته تعداد رسانه‌ها خیلی کمتر از امروز بود و این افزایش رسانه‌ها نشان دهنده شیب صعودی رغبت و نیاز مردم به آگاهی از اخبار و تحلیل‌هاست.

 

وی با بیان اینکه رسانه ها باید مراقب باشند به تکمیل پازل دشمن کمک نکنند، تصریح کرد: سنگر دارای شخصیت‌های برجسته و بزرگی می‌باشد که لازم است رسانه‌ها این افراد را به نسل جوان معرفی کنند.

 

سخنگوی شورای شهر سنگر با اشاره به اینکه بودجه امسال شهرداری سنگر ۹۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: شاید هر کدام از اعضای شورا دیدگاهی شخصی نسبت به شهردار جدید داشته باشند اما در جلسات شورای شهر و هنگامی که باید تصمیمی برای مردم گرفته شود هیچگاه مخالفان یا موافقان شهردار با یکدیگر جبهه‌گیری نکرده بلکه به خاطر منافع مردم کاملا وحدت و انسجام دارند.

اداره‌کل راهداری به وظایف خود در سنگر عمل نمی‌کند

 

مهدی مظلومی عضو دیگر شورای اسلامی شهر سنگر نیز در این نشست خبری با تبریک هفته خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران زبان گویای مردم و مسئولان هستند و ما باید از ظرفیت رسانه ها برای حل مشکلات سنگر استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه شهر سنگر ۴۶۰ کوچه خاکی دارد، خاطرنشان کرد: چرا باید معدن شن و ماسه سنگر برای سایر شهرهای استان فایده داشته و میلیاردها تومان سرمایه از این معدن نصیب آن شهرستان‌ها شود ولی برای سنگر و مردم مظلومش هیچ منفعتی نداشته باشد.

 

مظلومی با تاکید بر اینکه مسئولان‌ ارشد باید نگرانی مردم سنگر از تبعیض‌های موجود را برطرف کنند ابراز کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان به وظایف ذاتی خود در سنگر درست عمل نمی‌کند و ما در قبال افزایش مشکلات جاده‌ای سنگر که راهداری وظیفه رفع این مسائل را دارد، شرمنده مردم هستیم.

 

به گزارش گیلانستان، حمید حسن نیا خمیرانی و مجید پورصفر دو عضو شورای شهر سنگر از غائبین این نشست خبری بودند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار