کد خبر : 93760
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402- 21: 14

سنگر همچنان بی‌شهردار؛

تعلل استانداری و فرار سرمایه‌گذاران/ حق مردم سنگر ۱۳ ماه بلاتکلیفی نیست

تعلل استانداری و فرار سرمایه‌گذاران/ حق مردم سنگر ۱۳ ماه بلاتکلیفی نیست

این تعلل استانداری گیلان در تعیین تکلیف وضعیت شهرداری سنگر اصلا به نفع مردم نیست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حدود ۱۳ ماه پیش بود که برای شهردار وقت سنگر مشکلی حقوقی پیش آمد که اعضای شورا ناچار شدند یکی از کارمندان شهرداری را به عنوان سرپرست انتخاب نموده تا امورات شهرداری بر زمین نماند.

اما این دوران سرپرستی تا به امروز همچنان ادامه دارد و سرپرستی که قرار بود نهایتا ۳ ماه سکاندار شهرداری باشد بیش از یکسال است که بر این صندلی تکیه زده است.

هرچند شاید عملکرد سرپرست فعلی از برخی شهرداران گذشته بهتر بوده باشد اما یک سرپرست نه تنها همه اختیارات شهردار را ندارد، بلکه در خیلی از امورات کلان که لازم است بودجه‌های استانی و ملی برای شهر اخذ شود، نمی‌تواند رایزنی‌های لازم را انجام داده و نامه‌ها را امضا کند. فرار سرمایه گذاران از شهر سنگر در این وضعیت بلاتکلیفی هم مانع بزرگی برای توسعه و پیشرفت شهر است.

به همین دلیل لزوم داشتن شهردار برای سنگر بیش از پیش احساس می‌شود؛ بسیاری از شهرداری هم طراز و حتی کوچکتر از سنگر در پایان سال گذشته اعتبارات خوبی را برای شهرشان جذب کردند اما سنگر باز هم از قافله عقب ماند.

حال این روزها همه نگاه ها به سمت استانداری گیلان است‌، وزارت کشور نیز توپ را به زمین استانداری انداخته و فقط شخص استاندار است که می‌تواند به این حواشی خسته کننده پایان دهد.

مردم سنگر بی تردید از این‌همه دعواهای درون شورایی و ۱۳ ماه معطلی خسته شده‌ و خواهان هرچه سریعتر مشخص شدن تکلیف مدیریت شهری خود هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار