کد خبر : 103526
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402- 51: 13

استاندار گیلان:

مجلس قوی نیازمند مشارکت بالای مردم در انتخابات است/تحقق ۹۴ درصدی تعهد اشتغال گیلان

مجلس قوی نیازمند مشارکت بالای مردم در انتخابات است/تحقق ۹۴ درصدی تعهد اشتغال گیلان

استاندار گیلان با بیان اینکه مجلس قوی نیازمند مشارکت بالا است، گفت: دولت و کشور قوی باید مجلسی توانمند و کارآمد داشته باشد.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اظهار کرد: نظام ما کارآمدی حل همه مسائل را دارا بوده و مشکلات خود را به پشتوانه مردم برطرف می‌کند.

 

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها و دستاوردهای ایران اسلامی در سایه استقلال و اراده در دنیا طنین انداز است، افزود: ایران دومین کشور در زمینه نانو و پیوند مغز استخوان است در صورتی که پیش از انقلاب پزشک عمومی هم نداشتیم.

 

استاندار گیلان با تاکید بر رتبه سوم ایران در انتقال دکل‌های برق، سد سازی و رتبه چهارم ایران در تولید نیروگاه‌های خورشیدی ادامه داد: امروز ایران قدرتمند چهارمین کشور موشکی دنیا و جزو ١٠ کشور سازنده زیردریایی است تا دنیا را با پیشرفت خود متحیر کند.

 

عباسی با بیان اینکه دولت سیزدهم برگرفته از اراده مردم و با رویکرد مردمی در تلاش است تا در چهارچوب ارزش‌های امام، شهدا، منویات رهبری و اسناد بالادستی گام‌هایی برای خدمت رسانی به مردم بردارد، تصریح کرد: این خدمت رسانی به گونه‌ای بود که در هفته دولت رهبر معظم انقلاب علاوه بر حمایت از دولت، دولت سیزدهم را مورد تمجید قرار دادند.

 

وی با تشریح پروژه‌های آماده بهره برداری در دهه مبارک فجر در بخش‌های مختلف اضافه کرد: هزار و ۵۴۲ پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش نزدیک به ۱۵۰ هزار میلیارد ریال برای افتتاح در ایام الله دهه فجر آماده شده است.

 

افتتاح بش از یک هزار پروژه عام المنفعه همزمان با دهه فجر در گیلان

 

استاندار گیلان گیلان با بیان اینکه از مجموع این پروژه‌ها یک هزار و ۲۵۵ پروژه عمرانی دستگاه‌های اجرایی و ۱۹۸ پروژه عمرانی شهرداری‌ها است، ادامه داد: ضمن اینکه افتتاح پروژه‌های تولیدی، صنعتی، راه سازی و واحدهای مسکن مهر، محرومان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) طی این ایام هم در دستور کار قرار دارد.

 

وی در ادامه پروژه‌های راه آهن رشت – کاسپین و هشت کیلومتر آزاد راه رشت – قزوین را ۲ ابر پروژه اشاره کرد و افزود: این ۲ پروژه مهم تا پایان سال با حضور رئیس جمهوری افتتاح می‌شوند.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه تعهد اشتغال استان در سال جاری ۳۲ هزار نفر بوده که تاکنون ۹۴ درصد تحقق یافته است، گفت: ۳۶ هزار اشتغال جدید بر اساس رصد سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان ایجاد شده است.

 

عباسی اضافه کرد: رئیس جمهور بر خرید برنج باقی مانده از کشاورزان را در دستور کار قرار داده و در بخش خصوصی نیز ۶ هزار و ۵٠٠ کمک خرید از کشاورزان در نظر گرفتند که نشان از عزم دولت در رفع این مشکل دارد.

 

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه گفت: مجلس قوی نیازمند مشارکت بالا است، دولت و کشور قوی باید مجلسی توانمند و کارآمد داشته باشد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه در استان انجام شده است، افزود: مردم کشورمان همواره در همه عرصه‌ها از جمله انتخابات حضور پرشور داشته اند و این بار نیز با مشارکت با شکوه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار