کد خبر : 55424
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399- 18: 11

مدیر هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان:

مجوز کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان الکترونیکی صادر می‌شود

مجوز کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان الکترونیکی صادر می‌شود

حجت‌‌الاسلام رضوانی نژاد با اشاره به الکترونیکی شدن صدور مجوز کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: با رویکرد جدید جایگاه حقوقی کانون‌ها نزد بانک‌ها و سایر مراکز تثبیت می‌شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با اشاره به تصویب اساسنامه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و تغییر در صدور مجوز کانون‌ها اظهارداشت: بر اساس قانون با توجه به تصویب اساسنامه باید برای فعالیت کانون‌ها مجوز جدید صادر شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان ادامه داد: امکان تغییر صدور مجوز در سامانه بچه‌‌های مسجد برای همه مدیران کانون‌های استان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه صدور مجوز جدید با تغییراتی همراه است که نویدبخش حرکتی نو و ایجاد بستری جدید برای فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری با داشتن این مجوز می‌توانند نسبت به ثبت کانون در سامانه ثبت شرکت‌ها اقدام کرده و شناسه ملی دریافت کنند.

رضوانی‌نژاد تاکید کرد: با رویکرد جدید جایگاه حقوقی کانون‌ها نزد بانک‌ها و سایر مراکز تثبیت می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹۳۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان گیلان فعال هستند گفت: با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، مجوز کانون‌های فرهنگی هنری به‌صورت الکترونیکی صادر می‌شود که تاثیر به‌سزایی در کاهش ترددهای غیرضروری مدیران کانون‌ها به مرکز استان دارد.

رضوانی‌نژاد از جمله شرایط صدور مجوز الکترونیکی را دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی با شرط سنی ۱۸ تا ۵۰ سال برای مدیران کانون‌ها اعلام کرد و افزود: کسب امتیاز بالای ۲ هزار در سامانه بچه‌های مسجد برای کانون‌ها طی سال گذشته و مشخص کردن ارکان کانون در سامانه نیز بخشی از شرایط لازم جهت صدور مجوز الکترونیکی است.

مدیر فهمای گیلان در پایان از کانون‌هایی که اعتبارشان به اتمام رسیده خواست با ورود به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir نسبت به صدور مجوز الکترونیکی اقدام کنند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار