کد خبر : 45500
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 دی 1398- 11: 12

مراسم تجلیل از همسران و فرزندان پرستار در رشت برگزار شد

مراسم تجلیل از همسران و فرزندان پرستار در رشت برگزار شد

مراسم تجلیل از همسران و فرزندان پرستار به‌مناسبت میلاد حضرت زینب(س) در رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان نخستین مراسم تجلیل از همسران و فرزندان پرستار به‌مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار در سال ۹۸ صبح امروز در سالن همایش کانون بسیج جوانان رشت و به‌همت سپاه قدس گیلان برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با بیان اینکه امروزه در دوره آخرالزمان هستیم اظهار داشت: اسلام اموی گذشته در حال حاضر در قالب اسلام آمریکایی خود را نشان می‌دهد و فضای مجازی نیز مصداق یکی از نمادهای دجال گفته شده در روایات است.

فروغ نیلچی‌زاده با اشاره به تسخیر سفارت آمریکا در کشور عراق گفت: زمانی که آمریکا فکر می‌کرد با توطئه‌های خود در ایران و عراق و سوریه مردم منطقه را نسبت به کشور ما بدبین کند خداوند خطاهای استراتژیک آنها را نمایان کرد و این اتفاق نیز در سال نو موجب شد که تمام رسانه‌ها به آن و به شکست آمریکا بپردازند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن با گسترش فضای مجازی درصدد منحرف کردن جوانان از دین و انقلاب هستند عنوان داشت: از دشمن انتظاری جز دشمنی نداریم اما والدین باید از دشمن در همین فضا غنیمت بگیرند و علیه خودش استفاده کنند.

نیلچی‌زاده با بیان اینکه قدرت روحی و ظرفیت وجودی حضرت زینب(س) در کاخ یزید نمود پیدا کرد طوری که با صلابت دقیق‌ترین و عجیب‌ترین جمله یعنی “چیزی جز زیبایی ندیدم” را گفتند افزود: حضرت زینب(س) باید طوری صحبت می‌کردند که نشان دهند خون بر شمشیر پیروز است و بر اسارت گرفتن اهل بیت(ع) پایان می‌دادند.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از ولایت نشان‌دهنده قدرت است تصریح کرد: مقام معظم رهبری با انتشار بیانیه گام دوم انقلاب نزدیک بودن ظهور را نوید دادند زیرا پس از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی راه زیادی تا رسیدن به حکومت جهانی امام زمان(عج) نیست.

نیلچی‌زاده با اشاره به اینکه علت عدم اثرگذاری حرف والدین روی فرزندان مبنی بر انجام اعمال دینی خلاء عاطفی و محبتی از سوی آنان است خاطرنشان کرد: جوانان امروزی در فضای مجازی با مسائل کاذب نیازهای خود را در ظاهر برطرف می‌کنند و محبت نکردن والدین به آنان موجب انحراف می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه محبت به‌معنای باج دادن نیست اظهار داشت: رعایت ۳ پیش‌شرط شامل عمل به دستورات دینی توسط والدین برای اثرگذاری روی فرزندان بسیار مهم است و تا زمانی که خود بیشتر و عمیق‌تر به اعمال دینی توجه نکنیم اثری روی نسل جدید نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم فرزندان راه حق و حقیقت را پیدا کنند باید توجه داشته باشیم که مادران به‌عنوان ریشه فرزندان چه جایگاهی در تربیت دارند و پدران نیز در مقابل همسران خود قلباً پر از خضوع و تواضع باشند تا فرزندان این محبت را با چشم ببینند.

نیلچی‌زاده با تأکید بر نقش مؤثر پدر در خانواده خاطرنشان کرد: والدین باید هنگام اختلاف سلیقه با یکدیگر با احترام برخورد کنند زیرا در اینصورت فرزندان در هر شرایطی باز به‌سمت کانون خانواده برمی‌گردند و در برابر انحرافات و آسیب‌های اجتماعی بیمه می‌شوند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار