کد خبر : 30170
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397- 33: 10

مرداد۹۶: طرح تحول سلامت به داد مردم رسید/ مهر۹۷: پس از خرابکاری هدفمندی یارانه‌ها دومین خرابکاری طرح تحول سلامت است!

مرداد۹۶: طرح تحول سلامت به داد مردم رسید/ مهر۹۷: پس از خرابکاری هدفمندی یارانه‌ها دومین خرابکاری طرح تحول سلامت است!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بار دیگر با مشکل فراموشی و کم حافظگی مواجه شده و سخنان سال گذشته خودش را زیر سوال برد!

به گزارش گیلانستان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در مرداد سال ۹۶ طی گفتگویی با خبرگزاری ایسنا (اینجا را بخوانید) گفت: برنامه جامع طرح تحول نظام سلامت به عنوان یکی از برجسته ترین اقدامات و دستاوردهای دولت یازدهم توسط وزارت بهداشت و شخص دکتر هاشمی در حالی از ابتدا در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار گرفت که در دولت های نهم و دهم متاسفانه به دست فراموشی سپرده شده بود. دولت روحانی با در دستور کار قرار دادن طرح تحول سلامت توانست حوزه نظام سلامت را ارتقا بخشیده و حقیقتا به داد مردم و اقشار کم درآمد جامعه برسد.

نماینده مردم رشت در ادامه تناقض گویی هایش این بار به خبرگزاری فارس(اینجا را بخوانید) گفت: طرح تحول سلامت بار سنگین مالی به نظام وارد کرده است زیرا این طرح بدون مطالعه و اصول کارشناسی شده اجرا شده است و این در حالی است که طرح تحول سلامت به‌طور کامل بیمه ها را بر زمین زده است. پس از خرابکاری هدفمندی یارانه ها دومین خرابکاری طرح تحول سلامت است که بدون  اصول کارشناسی شده عملیاتی شده است وتاثیر منفی در حوزه سلامت در کشور داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار