کد خبر : 94726
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402- 42: 16

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی:

دولت اگر نمی‌تواند سالی یک میلیون مسکن تولید کند، صراحتا اعلام کند

دولت اگر نمی‌تواند سالی یک میلیون مسکن تولید کند، صراحتا اعلام کند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اگر نمی‌تواند سالی یک میلیون مسکن تولید کند، این مسئله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صراحتا اعلام کند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره کندی اجرای قانون جهش تولید گفت: امروز وقتی با مردم مواجه می‌شویم، مهمترین دغدغه مردم به‌ویژه در مورد اقشار آسیب‌پذیر جامعه، کارگران، حقوق‌بگیران سطح پایین، جوانانی که تازه ازدواج کرده‌اند بحث مسکن است.این نماینده مجلس معتقد است که در بحث تولید مسکن انسجام لازم وجود ندارد و کار در این زمینه به کندی پیش می‌رود.

نماینده رشت با اشاره به آن که قانون جهش تولید مسکن و قانون مالیات بر خانه‌های خالی در مجلس تصویب رسیده، گفت: شاهد اجرای بسیار ضعیف این قوانین در کشور هستیم. دولت اگر نمی‌تواند سالی یک میلیون مسکن تولید کند، این مسئله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صراحتا اعلام کند و از مردم برای این منظور کمک بگیرد. دولت زمین در اختیار مردم قرار دهد و مردم خودشان اقدام به ساخت مسکن کنند. عدم انسجام لازم برای تولید لازم و تامین نیاز مردم در این بخش این تصور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ایجاد می‌کند که گویا مسئولین گرفتاری مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حس نمی‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار