کد خبر : 94600
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402- 15: 22

اصغر شکرالهی:

مردم انزلی در مقابله با فرهنگ غرب گردهم می‌آیند

مردم انزلی در مقابله با فرهنگ غرب گردهم می‌آیند

اجتماع بزرگ عفاف و حجاب با حضور گسترده آحاد مردم انزلی و خانواده معزز شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، اصغر شکرالهی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ترویج حجاب و عفاف اسلامی در سطح جامعه از اهمیت ویژه‌ای در نظام اسلامی برخوردار است، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت هفته‌ عفاف و حجاب، گردهمایی صیانت از حریم عفاف و خانواده، سه شنبه ۲۰ تیر در شهرستان بندرانزلی با سخنرانی جلائی سرپرست معاونت سیاسی استانداری گیلان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه تلاش شده تا در برنامه‌های این هفته، اهمیت حفظ عفاف و حجاب برای خانواده ها، بانوان و دختران شهرستان انزلی تبیین شود، گفت: قبل از آغاز این گردهمایی مردم و به ویژه خواهران و بانوان محجبه شهرستان انزلی در راهپیمایی از مقابل مسجد گلشن تا میدان امام خمینی (ره) بندرانزلی شرکت می‌کنند.

 

به گفته عضو ستاد مردمی گردهمایی صیانت از عفاف و حریم خانواده بندرانزلی، براساس منشور «گام دوم» انقلاب صیانت از سرمایه‌های معنوی و مادی، حرکت جهادی در مسیراعتلای معنویت، رشد فرهنگی و البته توسعه عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهرستان بندرانزلی را وظیفه انقلابی خودمی‌دانیم و مطالبات و انتظارات به حق مردم بندرانزلی را از مسؤولین یادآورمی شویم.

 

شکرالهی با اشاره به مطالبه گسترده عموم مردم در موضوع حفظ عفاف و حجاب در جامعه، این مسئله را یکی از ارکان اصلی حفظ بنیان خانواده و به ویژه صیانت از حریم بانوان ایرانی دانست.

 

وی با بیان اینکه دشمنان در جهت برهم زدن آرامش روانی جامعه ایرانی اسلامی سرمایه‌گذاری ویژه‌ای را روی قشربانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است، افزود: دشمن تلاش می‌کند تا از این طریق با متزلزل کردن باورها و اعتقادات ایرانی _ اسلامی جای پای فرهنگ منحط خود را در میان خانواده‌های ایرانی باز کند.

 

عضو ستاد مردمی گردهمایی صیانت از عفاف و حریم خانواده بندرانزلی با تاکید بر لزوم توجه ویژه همه مردم و مسؤولان به موضوع حفظ حریم خانواده و پاسداشت عفاف و حجاب گفت: این اجتماع بزرگ با حضور باشکوه مردم قهرمان بندرانزلی برگزار خواهد شد و امیدوارم با نمایش مطالبه قاطعانه عموم جامعه فرهیخته ایرانی موضوع پاسداشت عفاف و حجاب بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار