کد خبر : 90550
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 فروردین 1402- 33: 19

نماینده ولی فقیه در گیلان:

مردم منتظر اقدام مناسب مدیران در جهت مقابله با بی‌عفتی‌ها هستند/ دستگاه‌ها معطل مدیر ناکارآمد نشوند

مردم منتظر اقدام مناسب مدیران در جهت مقابله با بی‌عفتی‌ها هستند/ دستگاه‌ها معطل مدیر ناکارآمد نشوند

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نقش تعیین کننده رسانه‌ها در تبیین و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گفت: اگر مدیری انگیزه و کارآمدی لازم را ندارد با احترام کنار برود.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در نظام اسلامی اظهار کرد: عفاف و حجاب از مهم‌ترین مباحث فرهنگی جامعه بوده و ریشه در باورهای دینی و تمدن ایرانیان دارد.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان فرهنگ الهی را تضمین‌کننده استقلال و آزادی ملت دانست و افزود: اسیر فرهنگ غرب بودن، آزادی نیست بلکه آزادی در ایمان، فکر، فرهنگ و دنبال کردن الگوی اسلامی خلاصه می‌شود.

 

حجاب یک ضرورت شرعی است

 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حجاب یک ضرورت شریعتی و شرعی است، ادامه داد: هیچ تردیدی در وجوب حجاب وجود ندارد و این را همه باید بدانند و جای خدشه و شبهه ندارد؛ یک واجب شرعی است که باید رعایت شود.

 

امام جمعه رشت مسئولیت اعضای شورای فرهنگ عمومی استان گیلان نسبت به مقوله فرهنگ اسلامی و عفاف و حجاب را متذکر شد و بیان کرد: مسئله عفاف و حجاب در اکثر جلسات شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و مورد تاکید قرار می‌گیرد و حتی آن دسته از مدیرانی که نسبت به موضوع حساسیت نداشتند و یا در جلسات حضور پیدا نمی‌کردند نیز مورد رصد بوده‌اند.

 

وی تصریح کرد: برخی امور حاکمیتی است اما ما نیز در استان همراه با مردم مطالبه گر و دغدغه‌مند بوده‌ایم و بی‌تفاوت ننشسته‌ایم، مردم بدانند ما تمام تلاش و توان خود را برای مقابله با ناهنجاری‌ها، بی‌عفتی‌ها و همچنین پای کار آوردن مسئولان و متولیان امور به‌کار گرفته‌ایم و با الگوگیری از رفتار و منش امام (ره) و رهبر معظم انقلاب سعی بر ایستادگی در مقابل منکرات داریم.

 

امروزه نگاه‌ها به سمت دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب است

 

آیت‌الله فلاحتی تاکید کرد: امروز نگاه‌ها به دستگاه‌ها و مدیرانی است که در این حوزه مسئولیت دارند و انتظار می‌رود هر کدام وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند و بدانند دوران مسئولیت کوتاه است و زود سپری می‌شود و به این فکر کنیم که باید در مقابل خدا و مردم پاسخگو باشیم.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه در نظام مبتنی بر فرهنگ علوی باید مراقب رفتار خود باشیم، افزود: مدیران با تلاش خود سعی کنند اعتماد مردم نسبت به مسئولان و صداقت آنان را ارتقا دهند، کار نباید به فردا موکول شود و باید منطقی و قدرتمندانه جلو رفت به‌طوری‌که منجر به سوءاستفاده دشمن نشود چراکه دشمن هم به‌دنبال از دست رفتن زمان و ایجاد دوقطبی و تنش در جامعه است.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت مدیریت صحیح و نقش رسانه‌ها در تبیین و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب گفت: اگر مدیری انگیزه و کارآمدی ندارد با احترام کنار برود، نباید دستگاه‌ها معطل فردی ناکارآمد شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار