کد خبر : 104242
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402- 12: 19

امام جمعه موقت رشت:

مردم نمایندگانی اهل فن و اصلح را انتخاب کنند

مردم نمایندگانی اهل فن و اصلح را انتخاب کنند

امام‌جمعه موقت رشت با اشاره به شاخصه‌های انتخاب یک نماینده اصلح گفت: مردم بایستی با حضور حداکثری توأم با شور و شعور و بصیرت انقلابی در انتخابات پیش‌رو، نمایندگانی شایسته، اهل‌ فن، اصلح، مورد اعتماد و انقلابی‌تر از مجلس یازدهم را انتخاب کنند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام احمد طیبی امام‌جمعه موقت رشت در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به حضور پرشور و شعور مردم در صحنه‌های مختلف کشور اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب شگفت زدگی همگان شد و انتخابات ۱۱ اسفند، امتحان دیگری برای ملت ایران است که قطعا مردم با حضور پرشور خود سربلند از این امتحان بیرون می‌آیند.

وی با اشاره به شاخصه‌های انتخاب یک نماینده اصلح گفت: مردم بایستی با حضور حداکثری توأم با شور و شعور و بصیرت انقلابی در انتخابات پیش‌رو، نمایندگانی شایسته، اهل‌فن، اصلح، مورد اعتماد و انقلابی‌تر از مجلس شورای اسلامی یازدهم را انتخاب کنند.

امام‌جمعه موقت رشت با بیان اینکه مردم می‌توانند نامزدهای شایسته و توانمند و اصلح را به همدیگر معرفی و تبلیغ کنند، افزود: این تبلیغ نباید بر اساس منویات جناحی، منطقه‌ای و فامیلی باشد؛ بلکه باید شایستگی، توان و تخصص فرد یا افراد مدنظر قرار گرفته و تبلیغ شود.

وی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات باید از سیاه‌نمایی پرهیز کنند و آثار و برکات نظام را زیر سؤال نبرند؛ اگرچه مشکلات وجود دارد؛ اما نظام مقدس جمهوری اسلامی برکات، موفقیت‌ها و دستاوردهای قابل‌توجهی داشته است، بیان کرد: نامزدهای انتخابات همدیگر را تخریب نکنند و همچنین از بداخلاقی‌های انتخاباتی که مصادیق آن‌ها روشن است اعم از خریدوفروش آرا و مانند آن به‌شدت پرهیز نمایند.

طیبی در بخش دیگری از سخنان خود به نگرانی کشاورزان در حوزه برنج و باقیمانده مطالبات چای‌کاران اشاره کرد و گفت: دراین‌ ارتباط اقداماتی در حال انجام و خبرهای خوشی در راه است و مسؤولان در این‌ ارتباط اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار