کد خبر : 31187
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397- 53: 23

مسئولان و نمایندگان در خواب خرگوشی هستند

مسئولان و نمایندگان در خواب خرگوشی هستند

عضو شورای شهر رشت گفت: مسولان باید به وعده‌های خود عمل کنند تا جامعه دچار بحران‌های مختلف نشود.

به گزارش گیلانستان، رضا رسولی امشب در شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: از طریق سیستم حقوقی شهرداری پیگیر اتفاقات رخ داده برای نگهبان شهرداری رشت هستیم.

نائب رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه قضاوت در مورد اتفاقات پیاده راه فرهنگی شهر رشت بر عهده سیستم قضایی است گفت: دیواری کوتاهتر از دیوار شهرداری رشت وجود ندارد و شهرداری رشت باید نارسایی سازمان‌های دیگر را جبران کند.

وی با اشاره به اینکه باید یک فضای کم تنش برای خانواده‌های رشتی مهیا کنیم خاطرنشان کرد: طرحی در کمیسیون عمرانی شورای شهر رشت برای کمک به  خانواده‌ها کم بضاعت در دست بررسی داریم.

رسولی با تاکید بر اینکه باید از بسیج و سازمان‌های مردم‌نهاد حمایت شود افزود: یک سیستم مدیریت جامع برای حفاری سازمان‌های مختلف در شهر رشت طراحی شده است.

عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی شهر رشت در شرایط بدی قرار دارند تصریح کرد: برای کمک به تیم‌های فوتبال به مدیرکل سازمان بازرسی گیلان نامه ارسال شد اما تا امروز جوابی دریافت نکردیم.

بهراد ذاکری با اشاره به اینکه تیم‌های ورزشی نقش زیادی در ایجاد شور و نشاط در جامعه دارند ابراز داشت: اگر کمک مالی دیرتر انجام شود برای تیم‌های ورزشی مفید نیست.

وی با تاکید بر اینکه مردم شهر رشت در فرهنگ جزء استان‌های پیشتاز هستند بیان داشت: در کارها باید جدی‌تر عمل کنیم و قدم‌های مثبتی برای شهر رشت برداریم.

ذاکری با اشاره به اینکه با وضع موجود در شهر نمی‌توانیم در چند سال آینده ادعای درباره فرهنگ برتر انجام دهیم افزود: پرسنل شهرداری برای خدمت مردم  شهر رشت در تلاش هستند و در برابر مردم قرار ندارند.

وی با تاکید بر اینکه تکیه‌ها در ایام محرم و صفر باید ساماندهی شوند گفت: فضای تکیه‌ها در ایام محرم و صفر تبدیل به یک فضای رقابتی شده است و باید در مورد روش جانمایی تکیه‌ها تصمیم‌گیری مجدد انجام شود.

ذاکری با اشاره به اینکه اگر کمک‌های شورا در اختیار بسیج و سازمان‌های مردم نهاد قرار گرفته بود نتایج بهتری برای شهر رشت داشت افزود: منابع مالی شورای شهر محدود است و باید در در زمینه اشتغال‌زایی حرکت‌های مثبتی در مناطق کم برخوردار انجام شود.

دیگر عضو شورای شهر رشت نیز در این نشست با بیان اینکه در زمان شهردار قبلی بحث گروه موسیقی شهرداری مطرح شد اظهار داشت: برای کمک به گروه موسیقی اجازه به‌کارگیری سه نفر به شهرداری داده شد.

اسماعیل حاجی‌پور با تاکید بر اینکه گروه موسیقی در ایجاد فضای شور و نشاط در پیاده راه فرهنگی بسیار موثر است عنوان داشت: ۷ نفر به گروه موسیقی شهرداری اضافه شدند که ۴ نفر بیشتر از تعداد مشخص شده بود.

وی با اشاره به اینکه در ۹ ماه گذشته دستمزد ۳ نفر اضافه شده به گروه موسیقی شهرداری رشت پرداخت نشده است خاطرنشان کرد: گروه موسیقی برای ایجاد شور و نشاط باید به کار خود ادامه بدهد.

دیگر عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه  اگر شورای شهر پاسخی از سازمان بازرسی دریافت نکند می‌تواند  مساله مورد پرسش را به رای بگذارد تصریح کرد: باید به دو تیم فوتبالی شهر رشت کمک کرد.

فرهام زاهد با اشاره به اینکه هیچ معیاری بهتر از قانون برای سنجش اتفاقات پیاده راه فرهنگی وجود ندارد بیان داشت: بخش حقوقی شهرداری باید اتفاقات پیاده راه فرهنگی را پیگیری کند و این موضوع حقوقی به مسایل جناحی ربطی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در ماه رمضان کارهای خوبی در مورد پخش افطاری در پیاده راه فرهنگی انجام شد افزود: ۱۱ عضو شورای شهر رشت می‌توانند به همراه بسیج و سازمان‌های مردم‌نهاد در بین مردم حاضر شوند.

زاهد با بیان اینکه باید بین شورای شهر رشت و بسیج ارتباط تنگاتنگ در کمک به مناطق کم برخوردار برقرار شود عنوان داشت: بسیاری از مردم رشت به دلیل نجابت و حیا برای درخواست کمک به سازمان‌های مختلف مراجعه نمی‌کنند.

دیگر عضو شورای شهر رشت نیز در این نشست با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی در راه خدمت به مردم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند ابراز داشت: گروههای جهادی با فعالیت در مناطق کم برخوردار کارهای بزرگی را انجام می‌دهند.

محمدحسن عاقل منش با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی با خدمت بی‌منت به مردم موجبات شادی آنها را فراهم می‌کنند اظهار داشت: گروه‌های جهادی می‌توانند شورای شهر رشت را برای رسیدگی به مناطق کم برخوردار یاری کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های سپاه و بسیج در کارهای نظامی خلاصه نمی‌شود عنوان داشت: بسیج و سپاه در عرصه‌های علمی و فرهنگی فعالیت‌های چشمگیری دارند.

دیگر عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه مسولان نتوانستند  به خوبی وصیت‌های امام خمینی(ره) را جامعه عمل بپوشانند خاطرنشان کرد: بسیاری از مسولان دچار مسایل دنیوی شدند.

محمد حسن علیپور با بیان اینکه مسولان و نمایندگان در خواب خرگوشی هستند بیان داشت: مسولان باید به وعده‌های خود عمل کنند تا جامعه دچار بحران‌های مختلف نشود.

وی با اشاره به اینکه مسولان جایگاهشان را به واسطه رای مردم به‌دست آورده‌اند گفت: مسولان باید با خدمت به مردم فضای آرامش و امنیت در جامعه را ایجاد کنند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار