کد خبر : 98815
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402- 16: 19

مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس اعلام شد

مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس اعلام شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان از اعلام مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش گیلانستان، محمد جلایی با اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام قطعی متقاضیان داوطلبی انتخابات سراسری دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای ماده ۵۳ قانون انتخابات مذکور از روز پنجشنبه مورخ ۲۷ مهرماه جاری تا روز چهارشنبه مورخ ۳ آبانماه سال جاری جمعاً به مدت ۷ روز و از ساعت ۸ لغایت ۱۸ به عمل خواهد آمد.

 

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود از طریق رایانه و با دریافت رمز یک بار مصرف از شماره تلفن همراهی که با آن پیش ثبت نام خود را انجام داده‌اند، در مهلت تعیین شده به درگاه keshvar.moi.ir مراجعه و نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام نمایند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: در استان گیلان ۱۱۷۲ نفر پیش ثبت نام کرده‌اند و کسانی که تا ۲۷ مهر کد رهگیری برای آنان از ستاد انتخابات کشور پیامک شده است مجاز به ثبت نام قطعی در یکی از ۱۱ حوزه انتخابیه استان گیلان می‌باشند و ضرورت دارد حتماً به دقت مدارک اعلامی در اطلاعیه شماره هشت ستاد انتخابات کشور را فراهم کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار