کد خبر : 50300
تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1399- 35: 17

پدر دانش‌آموز رودباری:

مورد کم‌لطفی مسئولان قرار گرفتیم/ به احترام ماه رمضان از معلم خاطی می‌گذرم و او را به خدا می‌سپارم

مورد کم‌لطفی مسئولان قرار گرفتیم/ به احترام ماه رمضان از معلم خاطی می‌گذرم و او را به خدا می‌سپارم

پدر دانش‌آموز رودباری با تأکید بر اینکه من و خانواده‌ام تا امروز دنبال عدالت بودیم اما نتیجه مورد انتظار محقق نشد، گفت: من از این رسانه رضایت خود را از این پرونده اعلام می‌کنم و می‌گویم آقای معلم، شما را بخشیدم.

به گزارش گیلانستان محمدعلی رستمی امروز با اشاره به وضعیت دانش‌آموز رودباری که توسط معلم خاطی دچار آسیب شده بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه پسرم محمد سجاد در مدرسه شهید حجت شمامی رستم‌آباد  مورد ضرب‌وجرح قرارگرفته و مفاصل این دانش‌آموز دچار شکستگی شد، در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ از تحصیل جامانده و نتوانسته همگام باهم سن و سال‌های خود در مدرسه آموزش ببیند.

وی با بیان اینکه با توجه به مدارک موجود پزشکی و دوربین مداربسته مدرسه، مورد کم‌لطفی و ناعدالتی مسؤولان شهرستان رودبار و استانی قرارگرفته‌ایم، گفت: با توجه به اینکه معلم خاطی توسط دادگاه محکوم به پرداخت دیه شده و رأی دادگاه نیز قطعی است، تصمیم گرفته‌ام تا به برکت میلاد حضرت مهدی موعود (عج) و نیز ولادت رهبر معظم انقلاب از ظلم این معلم خاطی گذشت کرده و از حق فرزندم بگذرم.

پدر دانش‌آموز رودباری با تأکید بر کم‌لطفی‌های موجود در برخورد با پرونده محمدسجاد رستمی تصریح کرد: من و خانواده‌ام تا امروز دنبال عدالت بودیم، اگرچه نتیجه مورد انتظار محقق نشد، اما ازآنجاکه خود را شیعه حضرت مهدی موعود (عج) دانسته و عفو و گذشت را از خصیصه شیعیان امیرالمونین (ع) می‌دانم، از این رسانه اعلام می‌کنم که از معلم خاطی فرزندم گذشت کرده و دیگر دنبال آن پرونده نخواهم رفت.

رستمی با بیان اینکه من و خانواده‌ام خود را سرباز و بسیجی ولایت و رهبری معظم نظام می‌دانیم، افزود: اگرچه متهم پرونده تا امروز حتی یک ریال به ما برای درمان دانش‌آموز پرداخت نکرده، اما من به احترام ایام مبارک شعبان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین به خاطر ارادت قلبی به رهبر معظم انقلاب از این معلم خاطی می‌گذرم و او را به خدای بزرگ می‌سپارم.

وی دلیل بخشش و گذشت از این حق قانونی خود را تنها اعتقاد قلبی به ائمه اطهار و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: من از این رسانه رضایت خود را از این پرونده اعلام می‌کنم  و می‌گویم آقای معلم، شما را بخشیدم.

 در تاریخ ۲۵ اسفند سال ۹۷ محمد سجاد رستمی توسط معلم مدرسه خود در حیاط مدرسه مورد ضرب و شتم قرار گرفت که بر اساس برخی از مدارک پزشکی صفحه رشد پای این دانش‌آموز دچار آسیب و شکستگی شد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار