کد خبر : 65846
تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1400- 52: 12

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

موشک‌های جبهه مقاومت ابهت استکبار جهانی را به سخره گرفته است

موشک‌های جبهه مقاومت ابهت استکبار جهانی را به سخره گرفته است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به سکوت جامعه جهانی و رسانه های غرب در برابر حوادث فلسطین اشتغالی، گفت: موشک‌های جبهه مقاومت ابهت استکبار جهانی را به سخره گرفته است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری با محکومیت جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین، گفت: موشک‌باران نوار غزه و کشتار جمعی مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین به‌ویژه زنان و کودکان بی‌پناه نشانه هراس، عجز و زبونی دشمن صهیونیست در برابر موج جدید مقاومت اسلامی است.

وی با اشاره به سکوت سازمان‌ها و مجامع بین‌الملل، رسانه‌های غربی و منادیان دروغین حقوق بشر در برابر جنایات ضدبشری اسرائیل در فلسطین، اظهار کرد: سران استکبار جهانی و حامیان رژیم نامشروع اسرائیل به‌ویژه آمریکای جهانخوار و همه دولت‌هایی که سکوت پیشه کرده‌اند در این جنایات شریک هستند.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه قدس و مسجد الاقصی خط قرمز مسلمانان جهان است، تصریح کرد: انتفاضه مردم فلسطین احیا شده و مقاومت اسلامی با اقتدار در برابر تجاوزات دژخیمان کودک‌کش صهیونیستی ایستاده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم حفظ اتحاد جهان اسلام در برابر رژیم غاصب قدس، بیان کرد: شرم باد بر برخی از حکام کشورهای عربی منطقه که چشمان خود را بر آرمان فلسطین و فریاد عدالت‌خواهی مردم مظلوم این کشور بستند و با عادی‌سازی روابط خود با رژیم نامشروع اسرائیل با خون شهدای فلسطینی معامله کردند.

وی با اشاره به بشارت رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی اسرائیل، گفت: خیزش اخیر مردم آزادی‌خواه فلسطین و حمایت‌های همه جانبه مسلمانان جهان نوید دهنده تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی حق علیه باطل و محو کامل صهیونیسم بین‌الملل از صحنه روزگار است.

حجت‌الاسلام اشجری، ایستادگی جانانه و مقتدرانه جبهه مقاومت در برابر تهاجم اخیر رژیم منحوس صهیونیستی را ثمره خون پاک رزمندگان اسلام به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی دانست و اظهار کرد: همانگونه که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران خون بر شمشیر پیروز شد، پیروزی خون مردم فلسطین بر موشک‌ها و گلوله‌های ساخت استکبار جهانی نیز نزدیک است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه گنبد آهنین رژیم جعلی اسرائیل همچون خانه عنکبوت سست و شکننده است، تصریح کرد: موشک‌های جبهه مقاومت اسلامی پاسخی دندان‌شکن به حملات و جنایات رژیم غاصب قدس داد و هیمنه اسرائیل منفور را تحقیر کرده و ابهت پوشالی استکبار جهانی را به سخره گرفته است.

وی رژیم نامشروع و تروریست اسرائیل را محکوم به عقب‌نشینی، شکست و نابودی دانست و تاکید کرد: مقاومت اسلامی، انتفاضه و مبارزه با استکبار جهانی تا محو کامل غده سرطانی اسرائیل، بازگشت فلسطینیان به میهن خود و جشن بزرگ پیروزی در قدس شریف ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار