کد خبر : 74881
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400- 43: 7

در پی سفر قریب الوقوع رئیسی؛

نامه سرگشاده راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان به رئیس جمهور

نامه سرگشاده راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان به رئیس جمهور

.

به گزارش گیلانستان، راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان درنامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نوشت:

جناب آقای رئیس جمهور
سلام علیکم
بدین وسیله از جنابعالی به خاطر آرامشی که پس از انتخاب تان، با روحیه اقدام انقلابی، در بخش‌های مختلفی چون توجه به سلامت‌ مردم و مبارزه با پاندمی ویروس کرونا و تامین واکسن مورد نیاز کشور داشتید ،تشکر می کنیم.

از حضور صمیمانه ای که برای حل مشکلات مردم در اقصی نقاط کشور با اولویت مناطق محروم به ویژه در روزهای تعطیل دارید که حتی زمان استراحت به حق خودتان را هم وقف مردم می کنید،
سپاسگزاریم.
از اینکه از فعالیت‌ها واقدامات تنش‌زا پرهیز می کنید و تمام مساعی خود را برای حفظ آرامش مردم صرف می نمایید(همان چیزی که مردم مدت ها آرزویش را داشتند) قدردانی می‌کنیم.
از اینکه با سلامت نفس ، تصمیمات و رفتارهای جهادی توأم با عقلانیت، در طول این مدت کوتاه الگویی از یک مسئول مومن متعهد و انقلابی ارائه نمودید ،به شما مباهات می‌کنیم.
و همه آن چیزهای نظیر اینها که موجب شد امید در دل مردم جوانه زده و چشم ها به شما دوخته شود تا شاهد تحقق دیگر وعده های تبلیغاتی تان نیز باشند .
لکن متاسفانه توجه بیشتر به رزومه ی ، بدون بررسی دقیق گرایش و روحیه انقلابی افراد، موجب انتخاب نابجای برخی مدیران بویژه مدیران عالی رتبه استان ها شده که زمینه را برای اضطراب‌ و نگرانی مردم عزیز و شهید پرور مان فراهم کرده است. زیرا می دانند که هر انتصابی تبعات و نتایج خود را دارد و نمی شود از فردی با ویژگی‌های متفاوت با کارگزار دولت انقلابی، انتظار رفتار انقلابی و انتصاب های به جا و شایسته را داشت.
از آنجایی که از یک سو انتخاب این نوع مدیران رو به افزایش است و از سوی دیگر کندی و تعلل در جابجایی مدیران فعلی که خاطره خوشی از دولت گذشته به جا نگذاشته‌اند موجبات تکدر خاطر مردم نجیب مان را فراهم کرده به ناچار طی این نامه سرگشاده از جنابعالی درخواست می نماییم همانطور که وعده داده اید که از خلاف، اشتباه، کوتاهی و غفلت مسئولین تحت امر خود نمی گذرید، انتظار ما را در جلوگیری از این اقدامات ناصواب برآورده نمایید .برکسی پوشیده نیست که اقدام انقلابی جز با مدیر انقلابی ،دلسوز، متعهد و متخصص که هدفی جز رضای خدا ندارد میسر نخواهد شد وگرنه علاوه بر اینکه همه بارها بر دوش جنابعالی و عده‌ای خاص خواهد بود ،سرعت خدمات‌رسانی تان را کند و شیرینی
خدمت خالصانه را نیز از ذائقه های مردم خواهد زدود.
در پایان ضمن اعلام همفکری و همراهی و همکاری در هر عرصه ای که موجبات موفقیت این دولت را فراهم کند، از پروردگار منان مسئلت می نماییم که توفیق خدمت بهتر ، بیشتر و موثر تر را به جنابعالی و همکاران تان عنایت فرماید .

راهیان گام دوم انقلاب اسلامی – گیلان

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

گیله ری سه شنبه , ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۸:۱۹

گیلانستان عزیز
تا قبل از این فکر میکردیم سرگشاده یعنی بدون سلام و والسلام، لطفاً شما هم به آفت سایر خبرگزاری ها یعنی تیتر الکی زدن مبتلا نشوید!

رفتن به نوار ابزار