کد خبر : 66899
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1400- 18: 18

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) :

نتیجه حضور حداکثری در انتخابات کوتاه کردن دست دشمنان از ایران است

نتیجه حضور حداکثری در انتخابات کوتاه کردن دست دشمنان از ایران است

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه حضور حداکثری ملت پای صندوق های رأی کوتاه کردن دست دشمنان از ایران است، گفت: این حضور عامل افزایش ضریب امنیت نظام اسلامی است.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رضا رمضانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اسلامیت، رهبری و مردم سه رکن مهم انقلاب اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: اسلام به عنوان یک دین جامع که به مسائل فردی، اجتماعی و حکومتی می‌پردازد، یکی از این ارکان است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) افزود: با توجه به اینکه بخشی از احکام اسلامی در ابعاد مختلف به شکل فردی و عمدتاً اجتماعی است، ضرورت یک نظام در آموزه‌های اسلام کاملاً مشاهده می‌شود.

وی به رکن رهبری در نظام اسلامی اشاره و ایشان را در نقش مدافع اسلامیت نظام دانست و تاکید کرد: رهبری به دنبال این است تا احکام اسلام به معنای دقیق و جامع کلمه در نظام اسلامی پیاده شود و جایگاه و حضور مردم به عنوان اصل جمهوریت، حفظ شود.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه نتیجه اسلامیت نظام، همان مشروعیت نظام است، افزود: البته نه اسلام افراطی، لیبرالی و اشرافی بلکه اسلامی که قاعده آن توجه به انسان و حقوق انسانی باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به نقش مهم مردم در مقبولیت، شکل و فرم نظام اسلامی اشاره و تاکید کرد: مردم سالاری دینی از جمله نکات مهمی است که در نظام اسلامی تعریف شده است.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی معتقد بودند که مسئولین باید خود را خادم مردم و ملت را قیم خود بدانند، اظهار کرد: همین مردم هستند که مسئولین را به مسئولیت رسانده‌اند.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه انتخابات، یک فرصت جدید برای افرادی است که برای رفع مشکلات و توسعه همه جانبه کشور، طرح و برنامه دارند، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم می‌تواند به اقتدار داخلی و خارجی نظام اسلامی بیافزاید.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه انقلاب هستند و باید از ظرفیت آنها در بخش‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و … استفاده شود، خاطرنشان کرد: دیدگاه صریح مقام معظم رهبری این است که حضور حداکثری مردم نه تنها در داخل کشور بلکه در عرصه بین‌الملل، تأثیرگذار است.

وی به ابعاد بین‌المللی حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره و اظهار کرد: مشارکت حداکثری این پیام را در عرصه بین‌الملل دارد که مردم خواهان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

آیت‌الله رمضانی اضافه کرد: حضور گسترده در انتخابات بدون شک جلوی طمع دشمنان به آب و خاک ایران اسلامی را می‌گیرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات به نظام اسلامی اقتدار و عظمت می‌بخشد، تصریح کرد: هر چه نظام به پیش می‌رود این اقتدار باید افزایش پیدا کند.

وی حضور حداکثری در انتخابات را عامل افزایش ضریب امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: حضور حداکثری نشان می‌دهد که رابطه میان مسئولین و مردم قوی و تنگاتنگ است.

آیت‌الله رمضانی اضافه کرد: دنیای غرب و دشمنان انقلاب وقتی متوجه این رابطه قوی شوند، هیچ وقت به خود اجازه نمی‌دهند که در کشور نفوذ کنند؛ ولی اگر این رابطه کمرنگ باشد، زمینه نفوذ برای دشمنان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار