کد خبر : 105319
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1403- 36: 13

نرخ کرایه تاکسی در رشت افزایش یافت

نرخ کرایه تاکسی در رشت افزایش یافت

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: نرخ کرایه تاکسی سال جدید در مسیرهای مختلف در خطوط پرترافیک و کم ترافیک به طور میانگین بین ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته‌است.

به گزارش گیلانستان، علی‌رضا زارع روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این افزایش نرخ علاوه بر تاکسی‌ها، آژانس‌ها، تاکسی‌های بی سیم، خودروهای ویژه فرودگاه، ترمینال و مینی‌بوس‌های فعال تحت نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت را شامل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه نرخ جدید جابجایی مسافر توسط اتوبوس‌ها فعلا در شهر رشت ابلاغ نشده‌است، عنوان کرد: در زمان حاضر این نرخ هشت هزار ریال است که با افزایش و اعلام نرخ جدید این مبلغ به ۱۰ هزار ریال خواهد رسید.

 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت بیان کرد: رانندگان نباید بیشتر از نرخ تعیین شده، از مسافران کرایه دریافت کنند؛ در صورت دریافت گزارش تخلف در این خصوص، ظرف ۴۸ ساعت رسیدگی خواهد شد.

 

وی از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف در دریافت کرایه را از طریق شماره تلفن‌های ۳۳۸۵۴۳۵۱ و ۳۳۸۵۴۳۵۲ اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

بر اساس آمار نزدیک به ۶ هزار تاکسی در رشت موجود است که حدود سه هزار و ۹۰۰ دستگاه از آنها دارای عمر بالا و فرسوده اما در سطح شهر فعال هستند.

 

رشت دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر افزایش می‌یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار