کد خبر : 41541
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398- 26: 18

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان:

نظارت پلیس اماکن گیلان بر فعالیت صنف پوشاک تشدید می‌شود

نظارت پلیس اماکن گیلان بر فعالیت صنف پوشاک تشدید می‌شود

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام ماه محرم و جهت جلوگیری از عرضه البسه مشکی نامتعارف، نظارت پلیس اماکن گیلان بر فعالیت صنف پوشاک تشدید می‌شود.

به گزارش گیلانستان سرهنگ رضا محمدزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران تشدید نظارت پلیس اماکن گیلان بر روی فعالیت واحدهای صنفی به ویژه واحدهای عرضه پوشاک را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: برای جلوگیری از عرضه البسه مشکی نامتعارف در ماه محرم برخورد با واحدهای صنفی متخلف در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه با فروشندگان لباس مشکی منقوش به نمادهای ضددینی سریعاً برخورد می‌شود عنوان کرد: افراد و کلیه فروشندگانی که نسبت به عرضه این نوع از لباس مشکی در ایام ماه محرم اقدام کنند تحت پیگرد نیروی انتظامی استان گیلان قرار می‌گیرند.

محمدزاده در مورد اقدامات اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی گیلان برای ممانعت از عرضه لباس‌های مشکی منقوش به اسامی ضد دینی و تصاویر موهن افزود: آموزش چهره به چهره به واحدهای صنفی و بیان بایدها و نبایدهای قانونی در مورد عرضه چنین محصولاتی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اتحادیه صنف پوشاک گیلان نیز در این مسیر با اداره نظارت بر اماکن عمومی استان همکاری مشترکی داشته است ابراز داشت: تاکنون در برخی رسته‌ها به ویژه در صنف پوشاک استان مواردی از اینگونه لباس‌های مشکی منقوش به اسامی ضددینی و تصاویر نامتعارف و موهن مشاهده شده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از برخورد پلیس با صاحبان ۸ واحد صنفی که اقدام به فروش لباس مشکی نامتعارف می‌کردند خبر داد و اظهار داشت: نیروی انتظامی استان گیلان هر جایی که موجبات ایجاد ناامنی اجتماعی و تضعیف باورهای دینی در آن رخ دهد سریعاً ورود می‌کند.

محمدزاده تشدید نظارت‌های نیروی انتظامی در بحث فروش البسه مشکی ایام ماه محرم را بار دیگر مورد تأکید قرار داد و افزود: به تمام عرضه‌کنندگان و فروشندگان واحدهای صنفی که اقدام به عرضه لباس مشکی نامتعارف و ضددینی می‌کنند یادآوری می‌کنیم که برخورد با این قبیل اقدامات شدیداً در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی همکاری مشترک مردم با پلیس برای برخورد با عرضه‌کنندگان البسه مشکی نامتعارف را خواستار شد و تصریح کرد: از عموم مردم متدین و فهیم استان گیلان تقاضا داریم در صورت مشاهده تخلفات یاد شده مراتب را از طریق شماره تلفن‌های ۱۱۰ و یا ۲۱۸۲۱۷۷۳ و ۲۱۸۲۱۷۸۹ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار