کد خبر : 16782
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1396- 29: 22

نقشه و دخالت معاون استاندار گیلان برای شهردار شدن فامیل نماینده حامی فتنه در رشت!

نقشه و دخالت معاون استاندار گیلان برای شهردار شدن فامیل نماینده حامی فتنه در رشت!

معاون استاندار در تخلفی آشکار به قصد دخالت در روند انتخاب شهردار، تلاش کرد که با یک ابلاغ جهت دار، ایشان را از استانداری به شهرداری مامور به خدمت کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، در حالی که طبق قانون، استانداران و معاونینشان حق دخالت در فرایند انتخاب شهرداران را ندارند، تلاش معاون سیاست زده استانداری گیلان در زمینه سازی برای شهردار کردن یکی از اعضای شورای شهر رشت فعلا بی نتیجه مانده است.

این عضو شورای رشت که در زمان فرمانداری سید ولی الله عظمتی به او نزدیک بود، با تغییر دولت چهره عوض کرد و با حمایت یک نماینده مجلس حامی فتنه که از بستگان او به شمار می رود، تلاش کرد در نقشه ای از پیش طراحی شده، بجای جمشیدپور بر کرسی سرپرستی شهرداری بنشیند.

در این بین معاون استاندار در تخلفی آشکار به قصد دخالت در روند انتخاب شهردار، تلاش کرد که با یک ابلاغ جهت دار، ایشان را از استانداری به شهرداری مامور به خدمت کند.

دو هفته پیش نامه انتقال این عضو شورا با امضای یکی از مسوولان شهری و با اراده شخص استاندار و معاون ایشان به شهرداری رفت تا این عضو شورا بتواند جای جمشیدپور را بگیرد و خود را در معرض شهردار شدن قرار دهد.

اما این نقشه با ورود نماينده اصولگراي رشت ناکام ماند و با هماهنگی و امضای معاون اقتصادی استاندار به شهرداری رسید. اصغریان در حالی این نامه را امضا کرد که نقشی در انتقال یا لغو انتقال نداشت و این جریان از سوی معاون دیگری در استانداری هدایت می شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سجاد جمعه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱

کلا این خبر نادرست هست . ایکاش همیشه یادمان باشد عالم محضر خداست و در محضر خدا گناه نکنیم. متاسفانه خبر دارای نادرستی های شدید و بعبارتی کاملا تحریف شده است.

رفتن به نوار ابزار