کد خبر : 98822
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402- 20: 19

نماینده ولی فقیه در گیلان مطرح کرد؛

نقش مهم نیروهای مسلح در افزایش اقتدار کشور

نقش مهم نیروهای مسلح در افزایش اقتدار کشور

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به نقش مهم نیروهای مسلح در افزایش اقتدار کشور گفت: دستاوردهای نیروهای مسلح به جوانان بیان شود.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز دوشنبه در دیدار با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به نقش مهم نیروهای مسلح در افزایش اقتدار کشور اظهار کرد: روز به روز شاهد نقش‌آفرینی جوانان خوب، مؤمن، کارآمد و دل سوخته نظام در این محور هستیم که از حیث معنویت اصلاً قابل مقایسه با گذشته نیست.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه روحیه معنویت روز به روز در بین نیروهای مسلح در حال تقویت و قوی شدن است، افزود: این دستاورد عظیم باید حفظ شود و فرهنگ جهاد و ازخودگذشتگی بزرگان و فرماندهان به جوانان امروز انتقال داده شود.

 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به جدی گرفتن سربازان تصریح کرد: سربازان به‌مدت ۲ سال در اختیار نیروهای مسلح هستند و خدمت سربازی را سپری می‌کنند و باید کاری شود تا بعد از دو سال احساس کنند که از یک دانشگاه معنوی و معرفتی خارج شده‌اند.

 

امام جمعه رشت با یادآوری بازدید خود از نمایشگاه موشک‌های هوافضای سپاه اضافه کرد: روزی ارتش سرخ شوروی دارای جایگاه خاصی در جهان بود اما امروز رئیس جمهور روسیه مقابل رهبرمان زانو می‌زند که نشان‌دهنده اقتدار است.

 

وی با بیان اینکه بعضی افراد فقط دست روی لکه‌ها و نقاط سیاه می‌گذارند و نقاط مثبت و دستاوردهای عظیم را نمی‌بینند، گفت: قبل از انقلاب، کوچه‌هایمان باتلاق بود اما امروز آبادانی و امکانات آب و برق و… به حتی دورترین نقطه شهر و روستاهایمان رسیده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید در نیروهای مسلح و ضرورت انتقال پیام این دستاوردها به جوانان افزود: بنده از تلاش‌ها و زحمات همه روحانیون عقیدتی سیاسی و نظامیان و افسران در نیروهای مسلح تشکر می‌کنم.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تصریح کرد: به خانواده‌های نیروهای مسلح و جوانان شأن باید توجه شود و سرکشی از آن‌ها در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار