کد خبر : 50259
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399- 29: 17

نقش پررنگ هیئات مذهبی در مقابله با بیماری کرونا/ رزمایش مواسات با جوشش مردمی برگزار می‌شود

نقش پررنگ هیئات مذهبی در مقابله با بیماری کرونا/ رزمایش مواسات با جوشش مردمی برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه رزمایش مواسات با جوشش مردمی در حال برگزاری است، گفت: هیئات مذهبی در کمک‌رسانی در ایام شیوع بیماری کرونا نقش پررنگی ایفا کردند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی عصر دیروز در نشست هیئات مذهبی استان گیلان در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به لزوم ترویج عمل صالح، اظهار داشت: کسی که در آن‌طرف دنیا باشد و آشنایی نسبت به اسلام نداشته باشد این عمل صالح است که او را با مبانی اسلام ناب آشنا می‌کند.

وی با تاکید بر اطاعت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: باید از اعمال صالح خود مراقبت کنیم تا زمینه‌ساز حکومت مهدوی باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه رزمایش مواسات با جوشش مردمی در حال برگزاری است، افزود: هیئات مذهبی در کمک‌رسانی در ایام شیوع بیماری کرونا نقش پررنگی ایفا کردند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از تشکل‌های مردم‌نهاد در کنار هیئات مذهبی نوک پیکان این اقدام صالح بودند، تشکلی مردمی که بر پایه باورهای دینی و منطبق با فرامین اسلامی و انقلابی است.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه در این روزها بسیاری از گروه‌های جهادی، خیران، روحانیت و… در کارهای خیر با هم مسابقه می‌دهند، عنوان کرد: باید بتوانیم همه در کنار هم و با کمک هم و با همکاری سایر نهادها برای کمک به همنوع خود اقدام کنند تا به دستور رهبر معظم انقلاب نمونه‌ای از جامعه مهدوی را با همیاری و مواسات تداعی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال تلاش هستند تا وانمود کنند کشور در زمینه مقابله با بیماری کرونا دچار مشکلات فراوان شده است، اظهار کرد: باید در راستای مقابله با توطئه‌های دشمن سواد رسانه‌ای خود را افزایش دهیم تا برای این شبهه‌افکنی‌ها پاسخ مناسب و کوبنده داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار