کد خبر : 97438
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402- 09: 22

امیر کاویانی:

همه دنیا در دفاع مقدس برای حذف ایران اسلامی به خط شده بودند

همه دنیا در دفاع مقدس برای حذف ایران اسلامی به خط شده بودند

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: همه دنیا در دفاع مقدس برای حذف ایران اسلامی به خط شده بودند.

به گزارش گیلانستان، امیر دریادار حمزه علی کاویانی روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح گیلان در رشت اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امامین انقلاب تئوری جدیدی از حکمرانی را در جهان پیاده سازی کردند.

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس خالق امنیت، اقتدار و آرامش نظام اسلامی است، افزود: تحکیم قدرت و عزتمندی ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی را مدیون حماسه سازی های دفاع مقدس هستیم.

 

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به حمایت همه جانبه آمریکا و استکبار جهانی از رژیم پهلوی، بیان کرد: استکبار جهانی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ کوششی علیه ایران و مردمانش فروگذار نکرد که تحمیل جنگ هشت ساله نمونه بارز دخالت مستقیم آمریکا و سردمدارانش با کمک صدام علیه ایران اسلامی است.

 

کاویانی با بیان اینکه امام راحل در ابتدای انقلاب مقابل قدرت‌های شرق و غرب ایستاد، گفت: ایران اسلامی به پشتوانه دفاع مقدس به قدرت اول منطقه تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به خروج ذلت بار آمریکا از منطقه، افزود: قدرت انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف دنیا را متحیر کرده است.

 

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه همه دنیا در دفاع مقدس برای حذف ایران اسلامی به خط شده بودند، گفت: قوه ایمان و اتحاد رمز موفقیت ایران اسلامی در دفاع مقدس است.

 

کاویانی با بیان اینکه رژیم بعث در ابتدای جنگ تحمیلی با ۴۰۰ هواپیما به خاک مقدس ما حمله کرد، اضافه کرد: در پایان جنگ ۷۰۰ هواپیما، ۴ هزار تانک و یک میلیون سرباز در اختیار، نشان می‌دهد همه کشورها به رژیم بعث کمک می‌کردند.

 

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک را به دشمن ندادیم، افزود: در دوران دفاع مقدس رژیم بعث حدود ۲۰ هزار کیلومتر از خاک ما را تصرف کرده بود اما رزمندگان و ملت ما با دستان خالی، آنان را از مرزها خارج کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار