کد خبر : 103622
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402- 19: 18

فرماندار شفت:

همه عوامل اجرایی انتخابات باید مرّ قانون را رعایت کنند

همه عوامل اجرایی انتخابات باید مرّ قانون را رعایت کنند

فرماندار شفت احساس مسوولیت و دقت را مهم ترین رسالت و ویژگی مجریان انتخابات پیش رو عنوان کرد و گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید مرّ قانون را رعایت کنند.

به گزارش گیلانستان، مهدی نقدی عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری که با حضور اعضای هیأت اجرایی شهرستان در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد سیاسی و اجتماعی کشور است و همه باید برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات و حضور پر صلابت مردم تلاش کنیم.

 

فرماندار شفت با اشاره به ضرورت و اهمیت حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات پیش رو گفت: مشارکت و حضور همگانی و حداکثری مردم عزیز پای صندوق‌های رأی عامل مهم برای پیشرفت و تعالی و متضمن آینده درخشان برای ایران اسلامی است.

 

وی بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بر اساس چهار مؤلفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت با جدیت پیگیر انجام وظایف خودشان هستند و تا زمان برگزاری انتخابات هر کمیته‌ای با برنامه‌ریزی مؤثر و کار شبانه‌روزی که انجام می‌دهد به آمادگی ۱۰۰ درصد خواهد رسید و ان‌شاءالله انتخابات پیش‌رو با مشارکت و حضور حداکثری مردم در شهرستان برگزار خواهد شد.

 

نقدی افزود: مردم عزیز شهرستان شفت در این انتخابات نیز حماسه بی‌نظیری را همگام و همزمان با سراسر کشور هرساله رقم خواهند زد و این مردم شریف هر جا نیاز به حضور بوده جلوتر از مسئولان در صحنه حاضر بوده‌اند و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند.

 

فرماندار شفت گفت: مجریان انتخابات نیز باید توجه داشته باشند این رأی مردم حق‌الناس است و دست‌اندرکاران در این فرآیند ملی باید امانت‌دار آرای مردم باشند.

 

وی احساس مسؤولیت و دقت را به عنوان مهم‌ترین شاخصه مجریان در انتخابات عنوان کرد و ادامه داد: رعایت قانون به‌عنوان فصل الخطاب در زمان انتخابات ضرورت دارد.

 

فرماندار شفت احساس مسؤولیت و دقت را مهمترین رسالت و ویژگی مجریان انتخابات پیش رو دانست و گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید مرّ قانون را رعایت کنند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شفت در پایان صیانت از آرا مردم را مهم‌ترین وظیفه عوامل اجرایی انتخابات دانست و تصریح کرد: عوامل اجرایی انتخابات امین مردم در حفظ و صیانت از آرا می‌باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار