کد خبر : 76805
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 اسفند 1400- 22: 17

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

همگرایی نهادها از اولویت شورای فرهنگ عمومی/کنگره عظیم میرزاکوچک جنگلی در گیلان برگزار می‌شود

همگرایی نهادها از اولویت شورای فرهنگ عمومی/کنگره عظیم میرزاکوچک جنگلی در گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه رویکرد دولت در فرهنگ در جهت تمرکز زدایی است، گفت: همگرایی نهادهای فرهنگی و پرهیز از واگرایی در اجرای برنامه‌های فرهنگی از اولویت‌های ما در شورای فرهنگ عمومی استان است.

به گزارش گیلانستان، رضا ثقتی امروز در همایش ادبی نیمه شعبان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه گفتمان فرهنگی دولت در جهت تمرکز زدایی است، اظهار کرد: گیلان فقط رشت نیست و در تلاشیم تا برنامه‌های فرهنگی را در کل پهنه فرهنگی استان اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه در شورای فرهنگی تقویت برنامه‌های فرهنگی جز اولویت ها است، افزود: تقویت همگرایی نهادهای فرهنگی از اهداف نخست ما در شورای فرهنگی عمومی شهرستان‌های استان است و واگرایی در اجرای برنامه ها نداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تشکیل برنامه های مهدویت در کشور و استان گفت: هر برنامه فرهنگی در کشور با پیوست مهدویت اجرا خواهد شد و این مهم از تاکیدات رهبری معظم انقلاب نیز هست.

ثقتی با بیان اینکه کنگره عظیم میرزاکوچک در گیلان برگزار می‌شود، افزود: یقینا یک الی دو اجلاسیه از این کنگره در شهرستان فومن به جهت نقش بارز میرزا در این خطه برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این همایش ادبی که به مناسبت عید مبعث و نیمه شعبان، برگزار شده بود، صابر خراسانی به شعرخوانی در رثای اهل بیت علیهم السلام پرداخت.

برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و طراحی هنرمندان فومن با موضوع مهدویت از برنامه های جنبی پیش‌بینی شده این همایش بود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار