کد خبر : 96116
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402- 24: 22

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

هویت مسلمانان طاغوت را نابود کرده است

هویت مسلمانان طاغوت را نابود کرده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: هویت مسلمانان طاغوت را نابود کرده و شکل دهنده تمدن اسلامی است که باید با جهاد تبیین حفظ شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز پنج شنبه در افتتاحیه مراسم شیرین بیان در لنگرود اظهار کرد: از آنجایی که حکومت اسلامی امروز در مرتبه بالایی از موفقیت‌ها قراردارد، فعالیت‌های جبهه باطل علیه جبهه حق در نقطه اوج فعالیت خود قرار گرفته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه هیچگاه دسیسه و هجمه جبهه باطل تا به این اندازه نبوده است، تصریح کرد: باید از حیثیت و هویت خود دفاع کنیم چرا که هویت مسلمانان طاغوت را نابود می‌کند و تمدن اسلامی را شکل می‌دهد.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه وحدت بین مسلمانان شکل گرفته تا بساط عروسک‌های طاغوت برچیده شود، گفت: ارادتمندان جبهه امام حسین (ع) از سراسر دنیا برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) آماده هستند و این یعنی ظهور امام عصر (عج) نزدیک است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه برای مسخ هویت ملت مسلمان، سامری‌های جبهه باطل جنگ رسانه‌ای و تبلیغی در قالب فرهنگ و هنر و غیره راه انداخته‌اند، گفت: سرگذشت قوم حضرت موسی (ع) را باید با دقت بخوانیم تا بدانیم چگونه عناصر خود باخته و شیطان زده در آن زمان در غیاب رهبر فرزانه خود، فریب شیطان را خورده و در امتحان و آزمایش الهی با شکست مواجه شدند.

 

برگزاری کارگاه ۲ روزه مهارت آموزی در لنگرود

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه یک ضعف و خطا و گناه معدود افراد، توسط رسانه‌ها ضریب چند هزار برابری داده می‌شود تا ذائقه مسلمانان تغییر کند، اضافه کرد: دختران مومنه و محجبه باید به سایرین کمک کنند تا با جهاد تبیین حقایق روشن گردد.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از مصادیق جهاد زنان در راه خدا انجام وظیفه مادری است و دشمن اغواگر این مقام را بی ارزش تبلیغ می‌کند، افزود: این تبلیغات موجب اعمال قدرت جبهه باطل می‌شود لذا اهمیت جهاد تبیین در این دوره مشخص می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به ضرورت گفتمان سازی جهاد تبیین در بین مردم بیان کرد: کارگاه مهارت آموزی فن بیان و سخنوری، جهاد تبیین و مناظره برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه کارگاه‌های مهارت آموز دو روزه در لنگرود برگزار می‌شود، اضافه کرد: ۱۸۰ دانش آموز در کارگاه‌های مهارت آموزی فن بیان مناظره در لنگرود حضور دارند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار