کد خبر : 99656
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402- 03: 16

دبیر ستاد انتخابات گیلان خبر داد؛

هیات ده نفره بررسی تبلیغات انتخابات مجلس در گیلان تشکیل شد

هیات ده نفره بررسی تبلیغات انتخابات مجلس در گیلان تشکیل شد

دبیرستاد انتخابات گیلان از تشکیل هیات بررسی تبلیغات انتخابات مجلس در راستای اجرای ماده ۸۱ قانون انتخابات خبر داد.

به گزارش گیلانستان، جواد شفیعی ثابت با اعلام این خبر گفت: در ماده ۸۱ قانون انتخابات مقرر شده است به منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و تضمین بهره مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی هیات بررسی تبلیغات در هر استان یک هفته پس از پایان ثبت نام باید تشکیل گردد.

 

دبیر ستاد انتخابات و عضو هیات استانی بررسی تبلیغات گفت: این هیات ده عضو از استانداری و دادستانی و شورای اسلامی استان و صدا و سیما و هیات نظارت و ارشاد اسلامی و فناوری اطلاعات دارد که ۶ عضو دارای حق رای هستند.

 

شفیعی گفت: وظایف این هیات اجرای دستورالعمل هیات اجرایی مرکزی در خصوص تبلیغات و فعالیتهای انتخاباتی و برنامه ریزی اجرای ماده ۷۴ قانون و مراقبت بر جرائم تبلیغاتی و جلوگیری از هرگونه استفاده غیرقانونی از امکانات و اموال عمومی و دولتی و فعالیتهای تبلیغات انتخاباتی غیرقانونی از سوی مسئولان و کارکنان و اعلام به مراجع صالح قضائی می باشد.

 

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گفت: از همه مردم شریف استان تقاضا میکنیم موارد اقدامات خلاف قانون انتخابات و تبلیغات را به ستادهای انتخابات فرمانداری ها گزارش داده و از عموم داوطلبین محترم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقاضا میکنیم فصل ششم قانون مربوط به تبلیغات را به دقت مطالعه نمایند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار