کد خبر : 98578
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402- 01: 17

رئیس کل دادگستری گیلان تاکید کرد؛

هیچ حجتی برای‌ عدم اجرای احکام در حوزه انفال نداریم

هیچ حجتی برای‌ عدم اجرای احکام در حوزه انفال نداریم

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه زمینه اجرای قانون باید توسط مدیران و متولیان امر فراهم شود، گفت: هیچ حجتی برای‌ عدم اجرای احکام در حوزه انفال نداریم و هیچ کس در مقابل دستگاه قضایی نمی‌تواند مقاومت کند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان امروز در جریان بازدید از دادگستری شهرستان بندر انزلی و در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در سالن اجتماعات دادگستری انزلی با تبریک پیروزی مقتدرانه جبهه مقاومت که موجب پایداری جبهه اسلام شد، اظهار کرد: در این حمله و پیروزی معلوم شد که چقدر دشمن شکست خورده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب رژیم اسرائیل رو به افول است.

 

وی با بیان اینکه احکام صادره در محاکم قضایی انزلی نشان از توانمندی همکاران قضایی و اداری است، گفت: ما وظیفه داریم به عنوان کارگزاران جمهوری اسلامی با دوری از اختلاف در راستای حل مشکلات گام برداریم، در جمهوری اسلامی همه دارای یک زمین و زیر یک پرچم مقدس به انجام وظیفه پرداخته و در ارایه خدمات به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

رییس شورای قضایی استان گیلان با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید مقید به قانون باشند و از هر اقدامی که موجبات نارضایتی مردم را فراهم می‌کند پرهیز کنند، افزود: انجام صحیح وظایف اداری و سازمانی برای همه واجب است و نباید با اقدامات خودسرانه موجبات نارضایتی مردم فراهم گردد و تکریم مراجعین و کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها باید در محاکم قضایی مد نظر قرار گیرد.

 

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه وظیفه مدیران شهرستان بسترسازی جهت اجرای دقیق قانون است، تصریح کرد: زمینه اجرای قانون باید توسط مدیران و متولیان امر فراهم شود، هیچ حجتی برای‌ عدم اجرای احکام در حوزه انفال نداریم و هیچ کس در مقابل دستگاه قضایی نمی‌تواند مقاومت کند و همه احکام باید به طور یکسان و بدون تبعیض برای همگان اجرا شود.

 

صادقی نیارکی با بیان اینکه در برخورد با هنجارشکنان همه وظیفه دارند طبق قانون عمل کنند، گفت: دستگاه قضایی از کسانی که قانون را قبول ندارند حمایت نخواهد کرد و دادستان‌ها و فرمانداران باید بر زیرمجموعه‌های خود نظارت کرده و تخلفات احتمالی را گزارش کنند.

 

وی به قضات نیز توصیه کرد تا طرفین پرونده را به سازش دعوت کرده و سیره مولای متقیان حضرت امیر المومنین را سرلوحه خود قرار داده و در اجرای صحیح عدالت تلاش کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار