کد خبر : 94803
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402- 06: 19

استاندار گیلان:

ورزشکاران گیلانی در اولویت دریافت تسهیلات مسکن ملی قرار گیرند

ورزشکاران گیلانی در اولویت دریافت تسهیلات مسکن ملی قرار گیرند

استاندار گیلان با بیان اینکه ورزشکاران گیلانی در اولویت دریافت تسهیلات مسکن ملی قرار گیرند، گفت: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی گیلان یک مطالبه جدی و به حق است.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی امروز شنبه در جلسه شورای عالی ورزش گیلان در رشت اظهار کرد: توزیع عادلانه اعتبارات ورزشی در همه رشته‌ها در اولویت قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه نباید اعتبارات محدود به چند رشته ورزشی باشد، افزود: اعتلای ورزش قهرمانی و پهلوانی گیلان نیازمند توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات ورزشی هستیم.

 

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی برای توسعه ورزش باید تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند، گفت: دستگاه‌های اجرایی امکانات خود را در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار دهند تا ورزشکاران رشته‌های مختلف برای پرداختن به امر تمرین با مشکل مواجه نشوند.

 

عباسی با تاکید بر اینکه جامعه نیازمند نشاط و شادابی است، اضافه کرد: یکی از مهمترین راهکارها در ایجاد شادابی افراد جامعه توسعه و گسترش ورزش است.

 

وی با تاکید بر لزوم تقویت و فعالیت بیشتر هیئت‌های ورزشی، افزود: فراهم آوری امکانات و جذب اعتبارات در اولویت هیئت‌های ورزشی قرار گیرد.

 

استاندار گیلان با اشاره به تلاش ورزشکاران در میادین ملی و بین‌المللی، بیان کرد: ورزشکاران تلاش می‌کنند تا در میادین بین‌المللی نام ایران و استان خود را پرآوازه کنند که این مهم شایسته تقدیر است.

 

عباسی با بیان اینکه ورزشکاران گیلانی در اولویت نهضت مسکن ملی قرار گیرند، گفت: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی گیلان یک مطالبه جدی و به حق است.

 

وی با اشاره به پیشرفت چند رشته ورزشی و افول رشته کشتی در گیلان، افزود: در رشته‌هایی همچون تیراندازی، دوچرخه سواری و قایقرانی پیشرفت مناسبی داشته و ورزشکاران زبده‌ای داریم اما در رشته کشتی افول کردیم و باید این بخش کارشناسی و ریشه یابی شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار