کد خبر : 100035
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402- 09: 14

دبیر ستاد انتخابات گیلان:

پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در هیات‌های اجرایی

پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در هیات‌های اجرایی

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: شنبه آخرین مهلت نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری بوده و تاکنون ۹ نفر ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش گیلانستان، جواد شفیعی ثابت مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان اظهار کرد: تا عصر روز ششم ثبت نام برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۹ نفر در حوزه انتخابیه استان گیلان ثبت نام کردند.

 

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: ۲۰ آبان آخرین مهلت نام نویسی داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان رهبری است و داوطلبان می توانند با مراجعه به فرمانداری رشت و وزارت کشور و فرمانداری قم درصورتیکه حائز شرایط ماده ۱۱و ۱۲قانون انتخابات خبرگان رهبری هستند بصورت حضوری و با ارائه مدارک سطح چهار حوزه و تکمیل پرسشنامه ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 

شفیعی ثابت همچنین با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازده اسفند ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیاتهای اجرایی به اتمام رسید و نتایج ۱۹ و ۲۰ آبان به صورت مکتوب به داوطلبان اعلام خواهد شد.

 

شفیعی دبیرستاد انتخابات گفت: داوطلبان می توانند ۲۱ و ۲۲ آبان با مراجعه به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه درخواست علل دلایل عدم تائید یا عدم احراز خود را تحویل و فرمانداران نیز پاسخ را ارائه نمایند و سپس از ۲۳ تا ۲۶ آبان داوطلبان می توانند اعتراض و مستندات احراز صلاحیت خود را به هیات نظارت استان بر اساس اطلاع رسانی که خواهد شد تحویل نمایند و پس از آن هیات نظارت بمدت ۵۰ روز به بررسی های لازم اقدام خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار