کد خبر : 60372
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399- 43: 17

مدیرکل هواشناسی گیلان:

پایداری هوا در گیلان/ دمای هوا افزایش می یابد

پایداری هوا در گیلان/ دمای هوا افزایش می یابد

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به پایداری هوا در این استان تا اواسط هفته جاری، گفت: در این مدت شاهد روند افزایش نسبی دمای هوا خواهیم بود.

به گزارش گیلانستان، محمد دادرس با اشاره به اینکه بررسی الگوهای هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار در منطقه است، اظهار کرد: این شرایط جوی تا اواسط هفته جاری در استان فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا روز سه شنبه شاهد روند افزایش نسبی دما در استان گیلان خواهیم بود، افزود: برای این مدت مهم‌ترین پدیده‌های پیش بینی شده برای استان گیلان مه صبحگاهی و یخبندان در ارتفاعات و دامنه‌ها است.

دادرس با بیان اینکه به تدریج از سه شنبه با ورود موج کم و بیش ناپایدار به منطقه، روند افزایش ابر و در بعضی نقاط بارندگی تا اواخر هفته دور از انتظار نیست، گفت: برای امروز و فردا نیز شرایط برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشینه دمای هوا رشت مرکز استان گیلان ۱۵ درجه سلسیوس است، اضافه کرد: هم اکنون نیز آسمان شهر رشت صاف تا قسمتی ابری، در ارتفاعات و دامنه‌ها یخبندان و اواخر وقت امروز نیز وزش باد جنوبی به ویژه ارتفاعات و دامنه‌ها پیش بینی شده است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار