کد خبر : 102313
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402- 03: 11

پیمانکار تصفیه‌خانه شیرابه سراوان رشت با رای شبه قضایی تعیین تکلیف می‌شود

پیمانکار تصفیه‌خانه شیرابه سراوان رشت با رای شبه قضایی تعیین تکلیف می‌شود

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت گفت: دستور استاندار گیلان درباره تعیین تکلیف پیمانکار تصفیه‌خانه شیرابه در منطقه سراوان رشت اجرا شد و در انتظار صدور رای شبه قضایی ماده ۳۸ هستیم.

به گزارش گیلانستان، علی مقصودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دستور استاندار گیلان در گارگروه ساماندهی پسماند استان که اوایل آبانماه برگزار شد در موضوع تصمیم‌گیری درباره وضعیت اجرای تصفیه خانه شیرابه سراوان رشت اجرایی شده و تقریبا به مرحله نهایی رسیده‌ است.

 

وی با بیان اینکه در مورد این تصفیه خانه نظر کارشناسی احصاء شده است، افزود: منتظر صدور رای شبه قضایی ماده ۳۸ برای تعیین تکلیف پیمانکار پروژه هستیم که با خلع ید بلافاصله پیمانکار جدید انتخاب می شود.

 

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت درباره تعیین تکلیف پیمانکار زباله‌سوز نیز خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در نشستی با استانداران استان‌های شمالی کشور از جمله گیلان ضمن بیان سخنانی در این ارتباط، معاون اجرایی و حقوقی خود را مامور رسیدگی به موضوع زباله سوز کرد.

 

وی اظهار کرد: طی برگزاری ۲ جلسه تصمیم بر ادامه روند اجرای پروژه احداث زباله‌سوز شد که صورتجلسه آن نیز به ما ابلاغ و به این ترتیب دستور استاندار در ارتباط با تعیین تکلیف پیمانکار زباله‌سوز عملا انجام شده‌ است.

 

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت اضافه کرد: با توجه به اینکه مبالغ قابل توجهی به پیمانکار پروژه احداث زباله‌سوز در رشت پرداخت شده است از اینرو کار با همان پیمانکار را ادامه خواهیم داد.

 

اسدالله عباسی استاندار گیلان اوایل آبان ماه امسال در جلسه بررسی پسماند در استانداری گیلان گفته بود؛ طی ۲ هفته در مورد زباله‌سوز و تصفیه‌خانه شیرابه سراوان رشت تصمیم‌گیری می‌شود و پیمانکار تصفیه‌خانه به دلیل ناتوانی در انجام کار و عدم عمل به تعهدات خلع ید و لغو قرارداد می شود و پیمانکار زباله‌سوز نیز پس از بررسی‌های کارشناسی، فنی و حقوقی تعیین تکلیف خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

پیمانکار تصفیه خانه شیرابه سراوان رشت لغو قرارداد می‌شود

 

محل دفن زباله سراوان رشت نماد کم توجهی دست‌اندرکاران و قول‌های محقق نشده‌ای است که با چاره‌اندیشی دولت سیزدهم و انجام اقدامات اساسی و زیربنایی طی یک سال اخیر انتظار می‌رود مشکل ۴۰ ساله این منطقه رفع شده و دوباره به طبیعت بازگردد.

 

بر اساس آخرین گزارش‌ها، ساماندهی و بهسازی محل دفن زباله در منطقه سراوان رشت بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار