کد خبر : 48463
تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398- 46: 13

واکنش نماینده منتخب رشت به شیوع کرونا:

چرا ۱۳ نماینده فعلی گیلان منتظر تصمیم فردی از خارج استان هستند/ افرادی که جان مردم را نادیده گرفته‌اند، باید به اشد مجازات برسند

چرا ۱۳ نماینده فعلی گیلان منتظر تصمیم فردی از خارج استان هستند/ افرادی که جان مردم را نادیده گرفته‌اند، باید به اشد مجازات برسند

مگر سیزده نفر از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی نمی توانند در خصوص گیلان تصمیم بگیرند که گیلان منتظر تصمیم فردی از خارج از گیلان باشد.

به گزارش گیلانستان، دکتر محمدرضا احمدی نماینده منتخب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

️ضمن عرض سلام و خدا قوت به جامعه پزشکی و پرستاران و کلیه نیروهای خدماتی و نظامی و انتظامی و به ویژه بسیجیان و همه مدافعان سلامت جامعه در خط مقدم جنگ با کرونا در بیمارستان های استان گیلان و شهرستان رشت، نکاتی را جهت استحضار مردم و مسئولین عزیز اعلام می دارم:

️شنیده ها حاکیست که مسئولین استان گیلان برای احداث بیمارستان صحرایی اعلام آمادگی کردند و همه شرایط فراهم گشته است ولیکن نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان مخالفت کرده است. این خبر چنان تاثیر منفی گذاشت که از دست دادن جان همشهری های عزیزمان نیز تاثیر منفی داشته است. مگر سیزده نفر از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی نمی توانند در خصوص گیلان تصمیم بگیرند که گیلان منتظر تصمیم فردی از خارج از گیلان باشد!!

️از مسئولین و نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی خواهشمند است نسبت به احتکار کنندگان و کسانی که برای سود بیشتر جان مردم را نادیده گرفتند و ملزومات پزشکی را مخفی کرده اند اول اینکه به مردم معرفی نمایند سپس طبق دستور ریاست محترم قوه قضاییه به اشد مجازات رسانده شوند.

️به استحضار شما نمایندگان محترم فعلی مجلس شورای اسلامی استان گیلان و مسئولین عزیز استان و شهرستان ، همانگونه که در تماس تلفنی و گاهاحضوری اعلام نمودم برای خدمت به مردم لحظه ای دریغ نخواهم نمود و هر جا که حضورم را بخواهید با تمام توانم در خدمت مردم عزیزمان خواهم بود.

از طریق مجلس شورای اسلامی و مسئولین کشوری از استان هایی که درگیر ویروس کرونا نیستند لطفا ملزومات اولیه بهداشتی و حتی پزشک درخواست گردد تا به عنوان معین به کمک استان گیلان بشتابند.
همکاران عزیز، مردم عزیز ما همیشه پای انقلاب و ولایت و شهدا بودند و هستند لیکن امروز وظیفه من و شماست تا با تمام وجودمان به کمک مردم عزیزمان بشتابیم.

محمدرضا احمدی
(نماینده منتخب مردم شریف شهرستان رشت و حومه )

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار