کد خبر : 104964
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402- 04: 17

کاشت هشت هزار نهال به نیت هشت هزار شهید گیلان 

کاشت هشت هزار نهال به نیت هشت هزار شهید گیلان 

۲۲ اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شهدا نامگذاری شده و به همین مناسبت، امروز سه شنبه هشت هزار نهال به نیت تعداد شهدای این استان با حضور مسئولان بنیاد شهید و مسئولان منابع طبیعی استان گیلان،در محوطه ورزشگاه سردارجنگل رشت کاشته شد.

به گزارش گیلانستان، نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در مراسم دیگری با عنوان نکوداشت شهدای قرآنی گیلان، گفت: ملت ما فداکاری شهدا را فراموش نخواهند کرد و همواره به یاد شهدا هستند.

 

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز سه‌شنبه در گلزار شهدای رشت اظهارکرد: عزتی که شهدا به ما دادند فراموش شدنی نیست؛ زیرا شهدا با نثار جان خود، امنیت را در جامعه ایجاد کردند و به برکت خون شهدا و عزتی که این شهدا به ما دادند، هم اینک کشور ما در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های شگرفی دارد.

 

امام جمعه رشت افزود: خداوند راه را برای انسانها مشخص کرده و به ما قدرت تشخیص داده است که در این راستا، شهدا راه راست و درست را انتخاب کردند و در نهایت نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

وی ادامه داد: البته هم اینک در جهان شاهدیم که ملت های مختلف با تشخیص خود، فرق بین ظلم و مظلومیت را فهمیده اند؛ طرفداری ملتهای مختلف از مردم فلسطین که حتی برخی از آنان مسلمان هم نیستند، نشان می‌دهد که ظالمان جایی در میان مردم ندارند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان بیان کرد: به طور حتم کسانی که گناه می‌کنند در نزد خداوند با انسانهای مومن در یک ردیف قرار نخواهند گرفت زیرا خداوند این قدرت تشخیص را به انسانها داده و ما باید با تشخیص خود راه درست را انتخاب کنیم.

 

در مراسم نکوداشت شهدای قرآنی گیلان، سردار عزیزالله ملکی فرمانده نیروی انتظامی گیلان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس این استان، مسئولان بنیاد شهید گیلان، خانواده شهدا و ایثارگران حضور داشتند و در پایان مراسم گلزار شهدای رشت از سوی شرکت‌کنندگان گلباران شد.

 

همزمان با سالروز تاسیس بنیاد شهید به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۴۵ ویژه برنامه در گیلان برنامه ریزی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار