کد خبر : 103520
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402- 25: 16

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

کدام نوبخت می‌خواهد از رشت کاندیدای انتخابات شود؟/ نگاهی به گذشته و حال سیاستمدار ۷۳ ساله گیلانی

کدام نوبخت می‌خواهد از رشت کاندیدای انتخابات شود؟/ نگاهی به گذشته و حال سیاستمدار ۷۳ ساله گیلانی

آیا یک کرسی در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مردم مظلوم رشت به‌ عنوان ابزاری در اختیار هم‌حزبی‌های نوبخت در تهران قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، اول: مرور گذشته‌ها / مردی باتجربه، اهل سیاست و علم اقتصاد، مدیری که هشت سال سکان‌دار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در دولت حسن روحانی بود و به این نام در کشور شناخته می‌شود، دبیر کل حزب اعتدال و توسعه که حزبی با بن‌مایه‌های فکری مرحوم هاشمی رفسنجانی است.

و یا معلم و مدیر دبیرستان شهید بهشتی رشت، مدیر آموزش‌وپرورش، نماینده چهار دوره مردم رشت در مجلس شورای اسلامی که خاطره خوش حضور ایشان در خدمت به مردم رشت هنوز هم در خاطر عده‌ای زنده است.

 

دوم: اتفاق امروز

 

این روزها محمدباقر نوبخت ۷۳ ساله کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی است و صلاحیت ایشان هم توسط شورای نگهبان تائید شده است؛ ولی آنچه بیشتر بر سر زبان‌هاست زمزمه تغییر حوزه انتخابیه از تهران به رشت می‌باشد.

 

سوم: چند پرسش و در رأس آنها اینکه

 

کدام نوبخت احتمال دارد از حوزه انتخابیه رشت و خمام داوطلب نمایندگی مجلس شود؟ نوبختی که یار غار حسن روحانی است و یا نوبختی که روزگاری نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بود؟

آیا نوبخت به خاطر مردم رشت و مشکلات فراوان آن عزم تغییر حوزه انتخابیه از تهران به رشت را دارد؟‌

احتمالا رأی آوری بیشتر از رشت عامل این حرکت نیست؟!

آیا ایشان قصد دارد تمام‌وقت خود را صرف مردم رشت کند و یا اینکه کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی را از مردم رشت – شما خوشبین باشید و بخوانید – به عاریت گرفته و در راستای اهداف حزب اعتدال و توسعه در تهران صرف نماید؟

 

و کلام آخر:

سؤال غلط پاسخ غلط به همراه خواهد داشت و برای رسیدن به حقیقت باید اول صورت‌مسئله را درست مطرح کرد.

حقیقت این است که جناب نوبخت جدای از همه خدمات و نقایصی که بر اعمال ایشان متصور است در بازه زمانی فعلی نه برایش مقدور است و نه شاید از سوی بالادستی‌های خود در تفکر سیاسی اجازه داشته باشد که به‌عنوان یک نماینده مجلس شورای اسلامی به‌صورت تمام‌وقت به فکر مردم رشت و خمام باشد.

ایشان آن‌قدر در عالم سیاست و اقتصاد برای خود دغدغه فراهم کرده‌است که نمایندگی مردم رشت اولویت دوم و یا چندم ایشان خواهد بود.

 

تاریخ قضاوت خواهد کرد و به انصاف باید گفت معلم و مدیر و نماینده‌ای که روزگاری با مردم رشت هم‌نشین و همراه بود، وقتی‌که خود نپذیرفت بعد از چهار دوره بازهم نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی باشد و مرکز نشینی و حشر و نشر با سیاسیون در تهران را برگزید، حالا شایسته نیست یک کرسی را به نمایندگی از مردمان این دیار اشغال کند و به‌عنوان ابزاری در اختیار هم‌حزبی‌های خود در تهران قرار دهد.

به‌حکم عقل و انصاف باید به ایشان گفت:

جناب آقای محمدباقر نوبخت لطفاً به امانت مردمان این دیار خیانت نکنید و اجازه بدهید خاطره خدمات گذشته شما در یاد مردم پاک بماند.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

داغدار وطن جمعه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

هرچه باشد یک سرو گردن از مفت خوران گردن کلفت و شکم گنده بی لیاقت برتر است.هشت سال دوره ریاست جمهوری حسن روحانی.آیا کشاورزان برنج کار گیلانی دغدغه فروش برنج داشتند. در این هشت سال برنج کاران.صاحب تجهیزات کشاورزی.صاحب خانه ماشین و امکانات خوب زندگی شدند.در این دوسال ریاست جمهوری شش کلاسه.تمام مردمو بیچاره کردند.بیشرفهای بی ارضه میگویند کار دولت قبلی است

رفتن به نوار ابزار