کد خبر : 102185
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1402- 10: 19

واکنش خطیب موقت رشت به سخنان حسن روحانی:

کسی که گفته “رای ندادن نوعی رای دادن است”، دنبال فتنه‌ای جدید می‌باشد/ قصه چای دبش کم بود که ماجرای چای سنواتی هم اضافه شد

کسی که گفته “رای ندادن نوعی رای دادن است”، دنبال فتنه‌ای جدید می‌باشد/ قصه چای دبش کم بود که ماجرای چای سنواتی هم اضافه شد

.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین صفر قربانپور امام جمعه موقت رشت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به مسئله مهدویت، ظهور منجی و مصلح در آخر زمان اظهار کرد: در منابع اسلامی غیرتشیع نیز به صراحت از مکاتب و ادیان مختلف نیز به مسئله مهدویت اشاره شده که نشان از اهمیت مسئله مهدویت و انتظار بشریت برای ظهور منجی است.

 

وی با بیان اینکه فلسطین و غزه مسئله اصلی در جهان اسلام است، گفت: ایستادگی مردم غزه و مقاومت آنان سرفصل جدیدی از تاریخ اسلام و بشریت در آستانه تحول جهانی است.

 

امام جمعه موقت رشت با اشاره به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در قبال مردم غزه و کودکان و زنان مظلوم فلسطینی بیان کرد: مردم مقاوم غزه، مقاومتشان را به اندازه‌ای پیش برده‌اند که هیمنه پوشالی اسرائیل را شکست داده و دنیا را متوجه جنایت این رژیم منحوس کرده است.

 

قربانپور با تاکید بر اینکه روز ۹ دی روز پیوند امت با ولایت و روز بصیرت و هوشیاری است، افزود: مردم ولایتمدار گیلان به لطف پرودگار و با تکیه بر خرد، هوشمندی و هوشیاری، همواره در همه صحنه‌ها حضوری ارزشمند داشته و دشمن را با بصیرت و هوشیاری خود نا امید کردند.

 

وی با بیان اینکه اگر کسی در نظام جمهوری اسلامی به ویژه کسی که خود با رای مردم در مسند مسؤولیت نشسته، می‌گوید «گاهی رای ندادن خود نوعی رای دادن است»، از فتنه جدید سخن می‌گوید، گفت: این سخن، خود آغاز نوعی فتنه جدید است که با هوشیاری و بصیرت این فتنه از بین خواهد رفت.

 

امام جمعه موقت رشت با اشاره به سخن یکی از مسؤولان چای که گفته ما با پدیده چای سنواتی در کشور مواجه هستیم، تصریح کرد: قصه پرغصه چای دبش کم بود که باید ماجرای چای سنواتی انباشت و بازگشت به چرخه مردم را مشاهده کنیم؟! موضوع چای سنواتی با ضعف مدیریت انجام شده، دچار مسئله پرابهام و مشکوک است لذا سوال این است چرا باید به چرخه مصرف مردم برگردد؟!

 

قربانپور با انتقاد از قیمت برنج که منجر به نارضایتی کشاورزان و در نتیجه افزایش فروش زمین‌های کشاورزی شده است، گفت: امیدواریم سفرهای مسؤولان ملی به استان منجر به این شود که وقفه‌های ایجاد شده در پروژه‌های عمرانی از بین برود.

 

وی با بیان اینکه آغاز فصل زمستان و افزایش مصرف گاز خانگی، فعالین حوزه صنعت را برای نبود انرژی کافی در راستای فعالیت تولیدی نگران کرده است، افزود: افزایش مصرف خانگی ممکن است فعالین صنایع را دچار مشکل کند لذا امیدواریم با مدیریت کلان و صرفه جویی، مسئله کمبود گاز رقم نخورد و بدون مشکل پیش برود.

 

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار