کد خبر : 78993
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401- 33: 18

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

کشف ۲۰۸۹ قوطی روغن موتور احتکار شده در رشت

کشف ۲۰۸۹ قوطی روغن موتور احتکار شده در رشت

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف دو هزار و ۸۹ قوطی روغن موتور احتکار شده در رشت، گفت: متهم ۴۶ ساله برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین حسن‌پور اظهار کرد: به منظور برخورد با محتکران و متخلفان، ارتقا امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، طرح‌های کنترل و نظارت بر اصناف به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.
وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار روغن موتور خودرو داخل انبار یک واحد صنفی در یکی نقاط حاشیه‌ای شهرستان رشت، بلافاصله پیگیری موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت و صحت موضوع با تحقیقات نامحسوس محرز شد.
سرهنگ حسن پور ادامه داد: در همین راستا مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی مرکز استان به همراه بازرسان سازمان صمت و تعزیرات حکومتی رشت به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه در بازرسی از انبار این واحد صنفی دو هزار و ۸۹ قوطی روغن موتور خودروهای سبک و سنگین احتکاری کشف و مشاهده شد افرادی در حال تغییر قیمت آنها هستند، تصریح کرد: با توجه به حجم بالای روغن‌های موجود با هماهنگی قضائی این انبار پلمب شد.
وی افزود: کارشناسان ارزش روغن‌های کشف شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کردند.
سرهنگ حسن‌پور از معرفی متهم ۴۶ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: پلیس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرمجاز و افراد متخلف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و مردم نیز می‌توانند در این راستا در صورت اطلاع از موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار