کد خبر : 97692
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402- 38: 19

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد؛

کشف ۳۲ کیلوگرم تریاک از منزل یک قاچاقچی در رشت

کشف ۳۲ کیلوگرم تریاک از منزل یک قاچاقچی در رشت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان ازکشف ۳۲ کیلوگرم تریاک از منزل یک قاچاقچی در رشت خبر داد و گفت: متهم ۵۲ ساله دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ علی احمدپور با اعلام اینکه سال‌ها است که مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده، مواد مخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز و مخفیگاه متهم در شهر رشت مورد شناسایی قرار گرفت.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اشاره به همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از اعزام مأموران اداره عملیات ویژه به محل اختفا متهم طی هماهنگی قضائی خبر داد و بیان داشت: ۳۲ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این مکان کشف و متهم ۵۲ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار