کد خبر : 84517
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401- 36: 10

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان:

کمربندی و تقاطع غیر همسطح کلاچای دهه فجر افتتاح می‌شود

کمربندی و تقاطع غیر همسطح کلاچای دهه فجر افتتاح می‌شود

رحمانی از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان گیل خبر داد و گفت:‌ کمربندی و تقاطع غیر همسطح کلاچای تا دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش گیلانستان به نقل از شبستان، هادی رحمانی شامگاه (دوشنبه،۲۱ آذر) در گفتگویی با موضوع وضعیت پروژه‌های نیمه کاره استان گیلان اظهار داشت: کمربندی و تقاطع غیر همسطح کلاچای تا دهه فجر افتتاح می‌شود و این پروژه هم اینک بالای ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

 

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان تصریح کرد: اجرای پروژه‌هایی مانند تقاطع‌های غیر همسطح در امر کنترل ترافیک و از حیث ایمنی اهمیت بسیار بالایی برای استان گیلان و محورهای مواصلاتی آن دارد.

 

 

 

رحمانی در مورد پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان گیل توسط شرکت ساخت و توسعه اضافه کرد: این پروژه هم اینک ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آزادسازی حریم رمپ‌های ورودی و خروجی آن هم انجام شده است و هم اینک هم پروژه فعال است.

 

 

 

وی تقاطع غیرهمسطح میدان گیل را جزو پروژه‌های اولویت دار استان گیلان خواند و  اضافه کرد: اعتبار این پروژه ملی است و اگر تخصیص اعتبار آن به موقع انجام شود ما می‌توانیم در مدت کوتاهی نسبت به تکمیل آن اقدام کنیم.

 

 

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در مورد پل اسالم هم یادآور شد: احداث دو خط عبوری این پروژه به تاکید استاندار گیلان در دستور کار قرار گرفته همچنین ۳۰۰ تن آهن آلات آن هم تهیه و در اختیار شرکت ساخت قرار گرفت.

 

 

 

رحمانی تخصیص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه از محل سفر ریاست جمهوری را هم مورد اشاره قرار داد و گفت: امیدواریم تا دهه مبارک فجر دو خط عبوری پل اسالم آماده بهره‌برداری شوند.

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه در دهه فجر امسال حتما افتتاحیه‌هایی در حوزه پروژه‌های مسکن مهر گیلان انجام می‌شود خاطرنشان کرد:‌ با جلساتی که برگزار کردیم موانع دو پروژه مسکن مهر تالش و‌ فومن را برطرف کردیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار