کد خبر : 99137
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402- 28: 19

معاون وزیر ورزش و جوانان در رشت:

گیلانی‌ها پای ثابت قهرمانی در آوردگاه‌های مختلف هستند

گیلانی‌ها پای ثابت قهرمانی در آوردگاه‌های مختلف هستند

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به قهرمانان ملی و بین المللی ورزشی گیلان گفت: گیلانی‌ها پای ثابت قهرمانی در آوردگاه‌های مختلف ملی و بین المللی هستند.

به گزارش گیلانستان، برنا فیروزی بعد از ظهر یکشنبه در همایش افتتاحیه بزرگترین دیواره سنگنوردی بولدرینگ شمال کشور در رشت، اظهار کرد: گیلان ظرفیت‌های خوبی در حوزه سنگ نوردی دارد که باید به آن پرداخته شود.

 

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مختلف ورزشی گیلان افزود: گیلان شایستگی میزبانی مسابقات سنگ نوردی کشوری را دارد.

 

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم استعدادیابی در زمینه‌های مختلف ورزشی بیان کرد: آموزش محور کار رشته‌های ورزشی قرار گیرد تا به کشف استعدادهای درخشان بیانجامد.

 

فیروزی با اشاره به قهرمانان ملی و بین المللی ورزشی گیلان، افزود: گیلانی‌ها پای ثابت قهرمانی در آوردگاه‌های مختلف ملی و بین المللی هستند و از این رو باید به ورزش این توجه ویژه شود.

 

«رضا رسولی» رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گیلان در این مراسم اظهار کرد: مجموعه سالن سنگنوردی یادگار امام (ره) در اختیار هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان با عنایت ویژه مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در قرار گرفت.

 

وی با اشاره به طرفیت‌های سنگنوردی گیلان، به تشریح جزئیات بیشتر بزرگترین دیواره سنگنوردی بولدرینگ شمال کشور در رشت پرداخت و افزود: ۳۰۰ متر مربع دیواره بولدرینگ و طول این سالن نیز ۸۰۰ متری که در نوع خود بی نظیر است.

 

رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گیلان با بیان اینکه رشته سنگ نوردی به تازگی به رشته‌های المپیکی اضافه شده است، گفت: سنگنوردی در گیلان پیشینه درخشانی دارد و اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورده است.

 

رسولی ادامه داد: برای راه اندازی مجموعه بزرگترین دیواره سنگنوردی بولدرینگ شمال کشور در رشت حدود ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار